شناسهٔ خبر: 55654230 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کلاهبرداری از ۲۰۰ دانشجوی تهرانی پذیرش در ترکیه

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای در غرب تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی؛  رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با وقوع کلاهبرداری‌های متعدد از دانشجویان در پایتخت، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: بنابر حساسیت موضوع کارآگاهان وارد عمل شدند و با تحقیقات ابتدایی پی بردند، مرد جوان با تبلیغات گسترده در شبکه‌های مجازی به عنوان پذیرش در دانشگاه‌های معتبر و  تحصیل در کشور ترکیه از 200 دانشجو پول دریافت کرده و دست به کلاهبرداری زده‌ است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در گام نخست، کارآگاهان اداره سیزدهم با رصد‌های اطلاعاتی و اقدامات شبانه‌ روزی مخفیگاه متهم را در غرب تهران شناسایی کردند‌.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان کرد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با کسب مجوز‌های لازم قضایی راهی مخفیگاه متهم شدند و در یک عملیات منسجم، وی را دستگیر کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی افزود: متهم پس از انتقال به اداره سیزدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از دانشجویان به عنوان مهاجرت و تحصیل در کشور ترکیه اعتراف کرد.

رئیس‌پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: با دستور مقام محترم قضایی متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفته است و تحقیقات در رابطه با این پرونده همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما