شناسهٔ خبر: 55654002 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر:

حضور دانشجویان در دوره «حامیم» باعث مسئولیت‌پذیری آنان در آینده می‌شود

سید حسن قدسی پور گفت: تجربه نشان داده هر چه دانشجویان در دوره توانمندسازی بیشتر فعالیت داشته باشند در آینده تصمیم‌گیری بهتر و مسئولیت‌پذیری بهتری خواهند داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، سید حسن قدسی پور گفت: تجربه نشان داده هر چه دانشجویان در دوره توانمندسازی بیشتر فعالیت داشته باشند در آینده تصمیم‌گیری بهتر و مسئولیت‌پذیری بهتری خواهند داشت.

قدسی پور در مراسم افتتاحیه دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی با عنوان «حامیم»با حضور سیدحسن قدسی‌پور رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها و حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی میراحمدی رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد گفت : تجربه نشان می‌دهد کسانی که مسئولیت‌هایی ولو ساده را می‌پذیرند، در آینده هم مسئولیت‌پذیرتر می‌شوند و موفقیت‌های بیشتری کسب می‌کنند.

او در مورد ضرورت طرح حامیم افزود: کرونا آسیب‌هایی به جهان وارد کرده و از مهم‌ترین آسیب‌ها به اقتصاد بوده است و جی دی پی جهان حدود ۱۸ درصد تنزل داشته است. در این مدت خیلی کارها و نشست‌ها منحل شد که تبعاتی نیز داشت. یکی از تبعات خمودگی اجتماعی بود.

دکتر قدسی پور بیان کرد: کرونا به علت اجباری که جهت کاهش ارتباطات انسانی به علت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا بر جامعه تحمیل کرد این بود که جامعه بشری دچار مشکل شد و ارتباطات اجتماعی و اقتصادی و انسانی به نحو زیادی دچار مشکلات جدی شد و از وظایف عمده بر دوش ماست که این نقیصه را برطرف کنیم. ما همچنان در شیوه‌های عملکردی ملایم رفتار می‌کنیم تا فشاری وارد نشود تا این معضل هم مثل سایر معضلات جهان و کشور رفع شود.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر یادآور شد: رهبر انقلاب هم نکات کلیدی برای رشد و رسیدن به اهداف انقلاب متذکر شده‌اند که باید روی آن برنامه‌ریزی دقیق شود.

انتهای پیام/۴۱۲۹/

نظر شما