شناسهٔ خبر: 55653770 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس هیئت کاراته قم در گفتگو با مهر؛

کاراته کای قمی به مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی ترکیه اعزام شد

مهدی بخشی سورکی

قم- رئیس هیئت کاراته قم از اعزام یکی از کاراته کاهای این استان به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در ترکیه خبر داد.

صاحب‌خبر -

مهدی بیرانوند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این کاراته کا که موفق به عضویت در تیم ملی شده مرتضی نعمتی کاراته کا جوان و آینده دار قمی است که شب گذشته همراه با تیم ملی ایران از طریق فرودگاه بین المللی امام (ره) تهران به ترکیه اعزام شد.

رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: هم اکنون بازی‌های پنجمین دوره مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه ترکیه در حال برگزاری است اما مسابقات رشته کاراته در روزهای پایانی این رویداد ورزشی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رقابت‌های کاراته ۲۶ و ۲۷ مرداد جاری انجام می‌شود عنوان کرد: نعمتی در این مسابقات در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم شرکت می‌کند و برای کسب سکوی اول و مدال طلا از انگیزه بالایی برخوردار است.

بیرانوند افزود: نعمتی هفته اول مردادماه جاری در رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۱ سال قهرمانی ایران در گنبد کاووس با کسب مدال طلا قهرمان ایران شده بود.

رئیس هیئت کاراته استان قم بیان کرد: مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی می‌تواند محل خوبی برای محک خوردن ورزشکاران رشته‌های ورزشی و دریافت سطح آمادگی آنها باشد.

بیرانوند گفت: امیدواریم مرتضی نعمتی با توانایی‌های بالایی که دارد بتواند در مسابقات ترکیه با کسب مدال به کشورمان بازگردد.

نظر شما