شناسهٔ خبر: 55653667 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گزارش موندودپورتیوو

مذاکره شروع شد؛ ژاوی مدافع آرژانتینی را می‌خواهد

مدیر برنامه‌های خوان فویت، دفاع راست آرژانتینی ویارئال، امروز در دفتر باشگاه بارسلونا حضور داشت و به نظر می‌رسد باشگاه کاتالان روی جذب این بازیکن نظر مثبت دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تنها یک بازی رسمی کافی بود تا ژاوی متوجه شود تیمش در دفاع راست مشکل دارد و این منطقه باید تقویت شود. او پس از توقف خانگی برابر رایو وایه‌کانو و در نشست خبری خود تایید کرد که نگران دفاع راست است و باید با مدیران باشگاه در این رابطه صحبت کند.

بارسلونا بازی را با رونالد آرائوخو در دفاع راست شروع کرد اما پس از چند اشتباه از سوی این مدافع اروگوئه‌ای، ژاوی ترجیح داد در نیمه دوم، سرجی روبرتو را وارد زمین کند. روبرتو سال‌هاست که در این پست بازی می‌کند ولی ژاوی معتقد است که بارسلونا به بازیکنی باکیفیت‌تر برای دفاع راست نیاز دارد. پس از پاسخ منفی ژول کُنده به ژاوی برای بازی در دفاع راست، او حالا درخواست جذب یک مدافع راست جدید را داده است.

گزینه اول بارسلونا سزار آسپیلیکوئتا بود اما او قراردادش با چلسی را تمدید کرد. بارسلونا سپس به سراغ هکتور بیرین رفت اما این بازیکن از همیشه به رئال بتیس نزدیک‌تر است. بیرین فصل گذشته را قرضی برای بتیس بازی کرد و سپس به آرسنال بازگشت اما باشگاه بتیس در حال انجام مذاکرات نهایی برای انتقال دائمی این بازیکن است.

طبق ادعای موندودپورتیوو، حالا گزینه اول بارسلونا برای تقویت دفاع راست، خوان فویت، ملی پوش آرژانتینی باشگاه ویارئال است. فویت که سابقه بازی برای تاتنهام را دارد، تابستان 2020 به صورت قرضی به ویارئال پیوست و تابستان گذشته قرارداد او با 15 میلیون یورو دائمی شد. موندودپورتیوو نوشت که کلودیو کورتی، مدیر برنامه‌های فویت، امروز ظهر در دفتر باشگاه بارسلونا با متئو آلِمانی، مدیر بخش فوتبال بارسلونا، جلسه داشت ولی در مصاحبه با خبرنگاران حاضر به صحبت در این مورد نشد.

بند فسخ فویت شصت و پنج میلیون یورو است و ویارئال به سادگی این بازیکن را از دست نخواهد داد. فویت سابقه پانزده بازی ملی برای آرژانتین را دارد.

نظر شما