شناسهٔ خبر: 55652217 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: کرج امروز | لینک خبر

تلاش شهرداری برای ساماندهی وضعیت ساکنان ساختمان‌های ناایمن حسن آباد

سرپرست شهرداری کرج گفت: در شرایط اقتصادی فعلی، استفاده از ظرفیت بخش خصوص و جذب سرمایه گذار می‌تواند مسیر خوبی برای تملک و بازآفرینی دوباره ساختمان‌های ناایمن باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، منوچهر غفاری پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی طرح مربوط به رفع مشکل ساختمان‌های ناایمن حسن آباد اظهار کرد: بعد از حادثه ساختمان متروپل آبادان، حساسیت‌ها نسبت به موضوع ساختمان‌های ناایمن به اوج خود رسید و واقعیت این است، شهرداری کرج نیز با مشکل این نوع ساختمان‌ها از جمله ساختمان‌های حسن آباد روبرو است.

سرپرست شهرداری کرج توضیح داد: از طرح‌هایی که در شرایط فعلی قابلیت اجرا دارد مشارکت سه جانبه شهرداری کرج، اداره کل راه وشهرسازی استان البرز و بخش خصوصی است.

منوچهر غفاری در ادامه خاطرنشان کرد: فارغ از هزینه‌های ساخت، تملک چند ساختمان ناایمن حسن آباد برای ما ۴۰ میلیارد تومان هزینه دارد.

این مسئول تاکید کرد: در شرایط اقتصادی فعلی، استفاده از ظرفیت بخش خصوص و جذب سرمایه گذار می تواند مسیر خوبی برای تملک و بازآفرینی دوباره این ساختمان‌ها و ساختمان‌های مشابه باشد.

وی گفت: موضوع دیگر همکاری با اداره کل راه و شهرسازی برای در اختیار گرفتن زمین و بهره بردن از ظرفیت‌های استانداری البرز مثل واگذاری مسکن دولتی برای ساکنین این ساختمان‌ها است که طی روزهای آینده مکاتبات لازم انجام خواهد شد.

سرپرست شهرداری کرج خاطرنشان کرد: قطعا برای برون رفت از شرایط فعلی و تامین امنیت ساکنین ساختمان‌های ناایمن حسن آباد شهرداری کرج به دنبال بهترین راه خواهد بود.

تلاش شهرداری برای ساماندهی وضعیت ساکنان ساختمان‌های ناایمن حسن آباد

نظر شما