شناسهٔ خبر: 55652048 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

افتتاح طرح‌های شهری قرچک در هفته دولت

شهردار قرچک گفت: همزمان با هفته دولت، هشت طرح مدیریت شهری با اعتباری بالغ بر ۴۶۶ میلیارد ریال در مناطق مختلف قرچک افتتاح می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قرچک، محسن خرمی شریف در جلسه بررسی طرح‌های قابل‌افتتاح مدیریت شهری، اظهار کرد: هفته دولت بهترین فرصت برای اطلاع‌رسانی اقدامات انجام‌شده در حوزه‌های مختلف است و شهرداری قرچک نیز تلاش دارد تا در راستای برنامه‌های دولت سیزدهم، شفافیت و صداقت در کارها را سرلوحه خود قرار داده و اقدامات صورت گرفته را به مردم اطلاع رسانی کند.

وی افزود: مجموعه مدیریت شهری در سال جاری برنامه‌های متعددی را در راستای ارتقای پروژه‌های عمرانی، المان سازی، آسفالت، بهسازی معابر و منظر شهری در دست اقدام داشته و همزمان با هفته دولت، طرح‌های عمرانی و خدماتی شاخص خود را به بهره‌برداری می‌رساند.

شهردار قرچک خاطرنشان کرد: یکی از طرح‌های مهم مدیریت شهری قرچک به منظور ارتقا سرانه‌های فرهنگی، احداث پردیس سینمایی شهرستان است که این طرح در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع با زیربنای یکهزار و ۱۰۰ مترمربع با سه سالن نمایش و با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال اجرا شده و در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

خرمی‌شریف ادامه داد: این طرح در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع و در زیربنای ۱۲۰۰ مترمربع با ۴۰ غرفه و با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال اجرا شده و در هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: به منظور افزایش سرانه فضای سبز دو بوستان پرواز به مساحت ۴۰۰۰ مترمربع و با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال و بوستان فردیس در مساحت ۴۰۰۰ مترمربع و اعتبار ۱۰ میلیارد ریالی افتتاح می‌شود.

شهردار قرچک از افتتاح پایانه اتوبوس‌رانی درون‌شهری در زمینی به مساحت ۳ هزار مترمربع و زیربنای ۱۵۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت خبر داد.

خرمی‌شریف گفت: همزمان با هفته دولت سوله ورزشی و چندمنظوره مدیریت بحران گوهردشت در زمینی به مساحت یکهزار مترمربع با زیربنای ۳۴۰ مترمربع و اعتبار ۱۳ میلیارد ریالی، سوله ورزشی و چندمنظوره مدیریت بحران پرواز به مساحت ۴۵۰ مترمربع با اعتبار ۱۹ میلیارد ریالی و سوله ورزشی و چندمنظوره مدیریت بحران فردیس در زمینی به متراژ ۱۵۰۰ مترمربع و با زیربنای ۶۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

نظر شما