شناسهٔ خبر: 55651991 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

یک پرسپولیسی نقطه ضعف این تیم را افشا کرد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که این تیم با جذب یک مهاجم دیگر کاملا تکمیل می‌شود.

صاحب‌خبر -

محمد برزگر  در خصوص تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در هفته اول لیگ برتر اظهار داشت: بازی اول همیشه سخت است، ضمن اینکه بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه شدند به زمان نیاز دارند. پرسپولیس هماهنگ شود تیم بسیار خطرناکی است.

وی درباره عملکرد مهدی عبدی و شرزود تمیروف در خط حمله پرسپولیس خاطرنشان کرد: عبدی و تمیروف مهاجمان خوبی هستند، اما صددرصد نیستند. پرسپولیس منهای لوکادیا که جذب شده به یک مهاجم صددرصد خارجی دیگر هم نیاز دارد. تنها ضعف پرسپولیس در حال حاضر خط حمله تیم است که باید هرچه سریعتر تقویت شود.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: به نظر من با جذب یک مهاجم خارجی دیگر پرسپولیس تکمیل می‌شود. امسال تیم خوبی داریم که با دو مهاجم خارجی کامل می‌شود. هواداران باید به این تیم و این پرسپولیس امیدوار باشند. پرسپولیس امسال مدعی اصلی و جدی قهرمانی است. هرچند تیم‌هایی مانند سپاهان و استقلال هم خوب هستند و بازیکنان خوبی دارند، اما به نظرم پرسپولیس جدی‌ترین گزینه قهرمانی امسال است.

یک پرسپولیسی نقطه ضعف این تیم را افشا کرد

برزگر درباره عملکرد علی نعمتی و محمدمهدی احمدی در پست دفاع چپ پرسپولیس در اولین دیدار لیگ، گفت: به نظرم هر دو بازیکن عملکرد خوبی داشتند و خیال همه را راحت کردند. البته احمدی خیلی خوب بود و باتوجه به سن و سالی که دارد به نظرم آینده خوبی در انتظارش است. به این دو نفر وحید امیری را هم اضافه کنیم متوجه می‌شویم که پرسپولیس در سمت چپ خط دفاعی مشکلی ندارد.

 

نظر شما