شناسهٔ خبر: 55651978 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس جهادکشاورزی گلستان:

ایجاد ۲۲۰۰ شغل در حوزه کشاورزی گلستان/ ۳۰ پروژه کشاورزی در هفته دولت افتتاح می‌شود

برزعلی گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۲ هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی در حوزه کشاورزی استان ایجاد شده و سعی ما براین است تا برنامه ایجاد ۵ هزار شغل را محقق کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد برزعلی» امروز «سه شنبه ٢۵ مرداد» در جلسه قرارگاه خبری شهید همدانی اظهارکرد: در هفته دولت امسال 30 پروژه عمرانی، تولیدی و اقتصادی در حوزه‌های مرتبط با جهادکشاورزی به بهره‌برداری می‌رسد که از این تعداد 21 پروژه عمرانی و 9 پروژه تولیدی و اشتغالزا است. با بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای 148 نفر شغل ایجاد می‌شود.

 

رئیس سازمان جهادکشاورزی گلستان گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۲ هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی در حوزه کشاورزی استان ایجاد شده و سعی ما براین است تا برنامه ایجاد 5 هزار شغل را محقق کنیم.

 

وی بیان کرد: گلستان در زمینه تولیدات استراتژیک از جمله گندم جزو رتبه‌های برتر در کشور است. سال گذشته در 376 هزار هکتار از اراضی استان گندم کشت شد که حدود یک میلیون و 50 هزارتن محصول از آن برداشت شده است.

 

برزعلی گفت: با توجه به افزایش قیمت خرید تضمینی گندم توسط دولت سیزدهم بالغ بر 756 هزار و 891 تن محصول به صورت تضمینی خریداری شد در حالی که این میزان در سال گذشته 449 هزار و 773 تن بود.

 

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های ما در حوزه جهادکشاورزی شناسایی طرح‌هایی است که بلاتکلیف مانده و تلاش ما این است با همراهی سایر مجموعه‌ها، سرنوشت این پروژه‌ها را تعیین کنیم و با رفع موانع، آنها را به انجام برسانیم.

پایان پیام/734

نظر شما