شناسهٔ خبر: 55651574 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رجا | لینک خبر

تبلیغات/

راهنمای جامع خرید لوازم ضروری سرویس بهداشتی

برای بروزرسانی لوازم سرویس بهداشتی و شناخت بهترین وسایل نظافت، نظم دهنده و دکوراسیون توالت، این راهنما را مطالعه کنید.

صاحب‌خبر -

داشتن یک سرویس بهداشتی مجهز تنها با وجود یک روشویی و کاسه توالت یا یک مدل توالت فرنگی با یک شیر آب میسر نمی شود. ما اینجا به معرفی لوازم ضروری و جانبی دستشویی که برای حفظ بهداشت، نظافت و تغییر دکوراسیون توالت به یک سرویس بهداشتی مدرن و زیبا می پردازیم. با این راهنما دیگر برای خرید لوازم مورد نیاز برای سرویس بهداشتی دغدغه ای نخواهید داشت.

اهمیت خرید لوازم با کیفیت و مدرن سرویس بهداشتی

دستشویی علاوه بر رفع نیاز ما، یک جنبه از دکوراتیو، سبک زندگی و نمای محل اقامت شما است. البته که هدف از دستشویی همان است که 100 سال پیش بوده، اما لوازم حمام و توالت، روز به روز در حال مدرنیته شدن هستند. با این وجود، توالت شما به تعدادی لوازم جانبی نیاز دارد. البته که خرید مجموعه ست سرویس بهداشتی کار را برای تهیه موارد بهداشتی ضروری ساده کرده است؛ اما همچنان کافی نیست؛ بخصوص اگر ست های دو تکه و سه تکه باشد.

این نکته را نیز در نظر داشته باشید که در دنیای مدرن امروز، دیگر بحث فقط داشتن لوازم ضروری دستشویی نیست. در عصر امروز، حمام ها و سرویس های بهداشتی به یک مقصد طراحی دکوراتیو برای جلا دادن دکوراسیون منزل تبدیل شده اند و می توانیم ایده ها و نوآوری های تزئینی باب سلیقه و سبک زندگی خود را در آن پیاده کنیم.

لوازم سرویس بهداشتی

نگهدارنده، شلف و کابینت ها؛ از ارگانایزر های ضروری سرویس بهداشتی

واحدهای نظم دهنده برای بهینه سازی فضا در حمام و دستشویی کاملا ضروری هستند. برای مرتب کردن وسایل و نگهداری لوازم بهداشتی مانند جا مسواکی دور از دسترس انواع میکروب ها و ویروس ها، به این لوازم احتیاج دارید. اگر می خواهید یک راه حل مناسب برای سرویس بهداشتی های کوچک پیدا کنید و از ماکزیمم فضای حمام و توالت استفاده کنید، به فکر نصب این تجهیزات باشید.

نگهدارنده رول توالت فرنگی نیز از لوازم جانبی ضروری برای در دسترس گذاشتن دستمال توالت است. البته پایه رول دستمال کاغذی مناسب برای سرویس بهداشتی، انواع دیواری آن است که ب صورت ثابت و محکم روی دیوار نصب می شود.

ارگانایزر وسایل سرویس بهداشتی

لوازم نظافت شخصی و عمومی سرویس بهداشتی

قطعا در هر سرویس بهداشتی که بتوان از آن استفاده کرد؛ اهرم یا دکمه ای برای دسترسی به مایع دستشویی وجود دارد. درست است که دستشویی های عمومی بیرون از منزل تنها با نصب چند شیلنگ فلزی توکار برای دسترسی مایع، پاسخگوی افراد هستند؛ اما در منزل اوضاع متفاوت است. همانطور که گفتیم در سال 1401 در روزگاری به سر میبریم، که زیبایی و طراحی سرویس بهداشتی و چیدمان لوازم آن اهمیت زیادی پیدا کرده است.

در نتیجه استفاده از جا مایعی، جا صابونی و جا پنبه ایی برای استفاده شخصی در دستشویی و ست کردن جنس و رنگ آنها با طراحی و دکوراسیون توالت، اهمیت بالایی دارد. خوشبختانه انواع مدل ها، طرح ها و جنس های شیک و بادوام از لوازم نظافت شخصی مانند جا مایعی وجود دارد که بتواند با سبک و سلیقه شما جور دربیاید.

ست لوازم بهداشتی دستشویی

برس های توالت شویی

طراحی تجهیزات و ملزومات سرویس بهداشتی به سمتی رفته است که فرچه دستشویی وظیفه دومی علاوه بر تمیز کردن، به عنوان وسیله دکوراتیو در سرویس بهداشتی دارد. به همین دلیل به یکی از اقلام ضروری در مجموعه ست سرویس بهداشتی تبدیل شده است.

فرچه دستشویی برای تمیز نگه داشتن توالت شما کاملا ضروری است و تقریبا 100 درصد توالت ایرانی ها از این وسیله بی بهره نبوده اند، چرا که خوشبختانه نظافت توالت از اهمیت بالایی برای افراد این جامعه برخوردار است. ست های دستشویی عموما این قطعه را دارند و شما می توانید برای هر چه زیبا تر بودن دکور دستشویی، از مدل های مدرن و زیبای این وسیله پاک کننده سطوح توالت استفاده کنید.

نوار و میله های پشتیبانی و امنیتی

احتمالا تاکنون این قطعه را در دستشویی ندیده باشید؛ اما باید بدانید که می تواند بسیار کاربردی باشد. میله های پشتیبان توالت برای افراد مسن و کم توان بسیار کاربردی هستندو می توانند علاوه بر آن برای نگهداری حوله، پایه دستمال کاغذی و برخی لوازم دیگر مورد استفاده قرار گیرند.

امنیت سرویس بهداشتی برای افراد مسن، بچه ها و افراد بیمار از اهمیت بالایی برخوردار است. علاوه بر میله های پشتیبان، پیشنهاد می کنیم در چنین شرایطی از کفپوش های ضد لغزش برای جلوگیری از سر خوردن افراد وقتی کف توالت خیس است، از دمپایی های مناسب توالت، از شمع برای مواردی که برق قطع می شود و از توالت فرنگی استفاده کنید.

توالت فرنگی برای افرادی کم توان کاملا مناسب است. تنها تجهیزاتی که برای بروزرسانی و حفظ بهداشت آن نیاز دارید، تمیز نگه داشتن سطح آن و استفاده از درب توالت فرنگی مناسب با قابلیت باز و بسته شدن درب آن می باشد.

تجهیزات خوشبوکننده دستشویی

از بین بردن بوی مدفوع و بوی ناخوشایند از سرویس بهداشتی بسیار ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید. این که دستشویی همین بو را می دهد و نباید حال شما بهم بخورد، کاملا غیر منطقی است. هیچ نیازی نیست کسی بوی بد توالت را تحمل کند و یااز ورود به آن احساس ناخوشایندی به او دست دهد. قطعا این مورد برای میهمانان جلوه شما و نظافت شما را خراب می کند.

با خرید یک خوشبوکننده که در انواع طرح های زیبا در بازار وجود دارد، از شر استشمام بوی نامطبوع دستشویی خلاص شوید و حس طراوت را به سرویس خود بازگردانید.

همانطور که میبینید، شما نیز احتمالا جای خالی چند مورد از تجهیزات سرویس بهداشتی معرفی شده را حس می کنید. تنها با هزینه کمی در تهیه آنها، علاوه بر رعایت بیشتر نظافت و حفظ سلامتی خود، دکوراسیون دستشویی منزل خود را دگرگون کنید.

تبادل محصولات برند های شناخته شده بین المللی در ایران به دلایل مختلف، بسیار مشکل شده است. اما چنانچه تمایل به خرید لوازم سرویس بهداشتی از برند های معتبر دارید، فروشگاه ژرمن کالا امکان دسترسی شما را به ملزومات شیک و مدرن حمام و سرویس بهداشتی فراهم کرده است. شیک ترین مدل های ست دستشویی و دیگر تجهیزات سرویس بهداشتی مانند انواع جا مایعی، جا مسواکی، جا حوله ای، فرچ دستشویی، جا پنبه ایی و ... را می توانید از این فروشگاه خریداری کنید.

 

نظر شما