شناسهٔ خبر: 55650916 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

وساطت بی‌نتیجه راموس؛ ادامه اختلاف نیمار و امباپه

ورزش سه نوشت: تلاش سرخیو راموس برای آشتی دادن نیمار و کیلیان امباپه در پایان بازی با مون‌پولیه نتیجه نداشت.

صاحب‌خبر -

در بازی شنبه شب پی اس جی برابر مون‌پولیه که با پیروزی 2-5 شاگردان کریستوف گالتیه همراه بود، در دقیقه 23 یک پنالتی به سود این تیم اعلام شد که کیلیان امباپه پشت آن قرار گرفت و نتوانست آن را به گل تبدیل کند اما دقایقی بعد که بار دیگر یک پنالتی دیگر به سود این تیم گرفته شد، نیمار پشت آن ایستاد و توپ را به تور دروازه دوخت.

قبل از این ضربه، امباپه به نیمار نزدیک شد و از او خواست تا پنالتی را بزند اما ستاره برزیلی مخالفت کرد و این مساله دلخوری امباپه را به دنبال داشت. امباپه حتی در مسیر رفتن به سوی نیمار و مطرح کردن درخواستش با بی‌اعتنایی تنه‌ای هم به لیونل مسی زد و بدون هیچ واکنشی از کنار او عبور کرد که باعث تعجب و حتی ناراحتی این فوق ستاره آرژانتینی شد که برای لحظاتی به این بازیکن فرانسوی و رفتاری که او در پیش گرفته بود خیره ماند.

اتفاقات بازی با مون‌پولیه بازتابی جهانی داشت و پی اس جی به شدت نگران بالاگرفتن تنش بین نیمار و امباپه است. به همین منظور هر دو بازیکن فراخوانده شده اند تا در مقابل کریستوف گالتیه، سرمربی و لوئیز کامپوس، مدیر ورزشی باشگاه، توضیح بدهند.

امروز نشریه اکیپ ادعا کرد که در پایان بازی، سرخیو راموس، مدافع اسپانیایی پی اس جی، در رختکن با نیمار و امباپه صحبت کرده و از آنها خواسته تا کدورت را کنار بگذارند و آشتی کنند اما این میانجی‌گری هم فایده نداشت و نیمار و امباپه همچنان قهرند. نیمار از هفته ها پیش با امباپه مشکل دارد. او معتقد است امباپه به او خیانت کرده و در مذاکرات تمدید قرارداد، خواستار اخراجش از پی اس جی شده بود. در واقع ریشه اختلاف این دو بازیکن عمیق است و باید دید بین‌شان صلح برقرار خواهد شد یا خیر.

258 258

نظر شما