شناسهٔ خبر: 55650898 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اذعان نشریه صهیونیستی به کودک کشی این رژیم

نشریه هاآرتص اذعان کرد کودکان جان باخته در جنگ غزه، با آتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

صاحب‌خبر -

نشریه صهیونیستی هاآرتص به نقل از منابع امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ۵ کودکی که در غزه کشته شدند، با آتش اسرائیل – و نه موشک‌های جهاد اسلامی- جان باختند.

این نشریه به نقل از این منابع امنیتی گزارش داد: این ۵ کودک در خلال بمباران هوایی که جنگنده‌های اسرائیلی در غزه به انجام رساندند، کشته شدند.

این نشریه همچنین به نقل از منابع امنیتی این رژیم اعلام کرد: تحقیقات نظامی اسرائیل فاش کرد هیچ موشک یا خمپاره فلسطینی در این منطقه پرتاب نشده است.

نشریه صهیونیستی هاآرتص در گزارش خود نوشت: مقامات دفاعی اسرائیل تأیید کرده اند اسرائیل مسئول مرگ ۵ کودک خردسالی بوده است که در روز آخر درگیری‌ها با جهاد اسلامی به انجام رسید. چند منبع دفاعی تأیید کردند طبق تحقیقات نظامی در خصوص این حادثه که در ۷ اوت در گورستان الفلوجه به انجام رسید، نتیجه گیری شد این کودکان با بمباران اسرائیل کشته شده اند.

این اذعان مقامات رژیم صهیونیستی در حالی بیان می‌شود که بلافاصله پس از شهادت این کودکان، شماری از افسران ارشد رژیم صهیونیستی مدعی شده بودند این ۵ کودک به احتمال زیاد بر اثر شلیک اشتباه راکت از سوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین جان خود را از دست داده اند.

نظر شما