شناسهٔ خبر: 55650326 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

بی‌اطلاعی مهاجم جنجالی پرسپولیس از اتفاقات مجازی

مهاجم ازبکستانی پرسپولیس بر خلاف میل باطنی خود در فضای مجازی فعالیت‌های پرحاشیه می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با وجود احتمال جذب یک مهاجم خارجی دیگر تصمیم خود درباره شیرزود تمیروف را گرفته است. از این رو مهاجم ازبک ها همچنان در لیست بازیکنان پرسپولیس ماند تا در فصل جاری برای این تیم بازی کند.

انتقاد هواداران از عملکرد بسیار ضعیف تمیروف شایعاتی را درباره احتمال خروج او مطرح کرده بود اما باز هم گل محمدی تمایل به حفظ او دارد تا بتواند در روزهای آسیب دیدگی حامد پاکدل و عدم آمادگی جسمانی یورگن لوکادیا به میدان برود.

با این حال تمیروف به جای تمرکز روی امور فنی با خواسته اطرافیان خود از جمله مدیر برنامه‌هایش اقدامات عجیبی را در فضای مجازی انجام می‌دهد. او که حدود یک ماه پیش پس از انتقادات هواداران و درگیری لفظی با آنها پیج اینستاگرامی باشگاه استقلال و ریکاردو ساپینتو سرمربی این تیم را دنبال کرده بود از روز گذشته اقدام به پیگیری صفحه رسمی باشگاه پیکان نیز کرد تا شایعاتی در همین خصوص مطرح شود.

این در حالی است که تمیروف در جریان این مسائل نیست و صرفاً به دلایلی که اطرافیانش از او می‌خواهند چنین اقداماتی را انجام می‌دهد اما گل محمدی که خواهان حفظ او شده است حالا عنوان کرده در صورت ادامه حاشیه سازی از سوی اطرافیان تمیروف راضی به فروش او خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس قصد دارد جلسه‌ای را با مدیر برنامه‌های او ترتیب دهد تا از حاشیه‌های او کاسته و از تمیروف بخواهند روی عملکرد فنی خود تمرکز کند در غیر این صورت پیشنهاد خود برای انتقال به هر باشگاه دیگری را ارائه دهد.

256 251

نظر شما