شناسهٔ خبر: 55650128 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بررسی ناکامی رژیم صهیونیستی در حمله به نوار غزه در برنامه «بدون مرز»

برنامه این هفته «بدون مرز» که امروز سه‌شنبه 25 مرداد حوالی ساعت 17:00 از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود به ناکامی رژیم صهیونیستی در حملات اخیر به نوار غزه و درگیری‌های حزبی در رژیم صهیونیستی می‌پردازد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شبکه دو؛ با توجه به تحولات غزه، حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی و کشته شدن تیسیر الجعبری، فرمانده منطقه شمالی گردان‌های قدس و عضو شورای نظامی این گروه مقاومتی، برنامه «بدون مرز» با خاخام وایس رئیس انجمن یهودیان ضد صهیونیست در آمریکا و الهلو خبرنگار فلسطینی به گفت‌وگو می‌نشیند.
به نظر می‌رسد این عملیات رژیم صهیونیستی بیشتر به دلیل درگیری‌های حزبی نخست وزیر فعلی رژیم صهیونیستی و ناتانیاهو به منظور جلب افکار عمومی و جلوگیری از پیروزی ناتانیاهو در دور بعدی انتخابات صورت گرفته است.
گفته می‌شود در این حملات، رژیم صهیونیستی موفقیتی کسب نکرده و 58 نقطه از سرزمین‌های اشغالی مورد هدف موشک‌های جنبش جهاد اسلامی فلسطین قرار گرفته است.
برنامه بدون مرز کاریست از گروه سیاسی شبکه دو سیما به تهیه کنندگی مرتضی غرقی که سه شنبه‌ هر هفته حوالی ساعت 17:00 از شبکه دو سیما روانه آنتن می شود.

انتهای پیام/

نظر شما