شناسهٔ خبر: 55649809 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

رئیس شورای عالی سیاسی یمن

تسلیحات دفاعی آمریکا از ائتلاف سعودی محافظت نخواهد کرد

رئیس شورای عالی سیاسی یمن گفت: تسلیحات دفاعی آمریکا از ائتلاف سعودی در برابر حملات موشکی یمن محافظت نخواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج،«مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن تأکید کرد، روز‌های آینده تحولات غافلگیرکننده‌ای در زمینه تلاش برای بازپس گیری بخش اشغال شده یمن روی خواهد داد.

مهدی المشاط در مراسم فارغ التحصیلی گروهی از نیرو‌های ذخیره یمن گفت: تسلیحات دفاعی آمریکا از ائتلاف سعودی در برابر حملات موشکی یمن محافظت نخواهد کرد.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن همچنین تأکید کرد: حضور آمریکا در حضرموت به منزله تأیید گفته‌های صنعا درباره طمع ورزی‌های دشمنان است. رزمایش‌های «خشم شدید» در ینبع با مشارکت ارتش‌های سعودی و آمریکایی، به فرار گسترده تبدیل خواهد شد.

مهدی المشاط ادامه داد: به شما وعده می‌دهم که روز‌های آینده درباره تحولات قریب الوقوع و غافلگیرکننده خبر‌هایی خواهید شنید. در عرصه بین المللی تغییرات گسترده‌ای روی داده است. ملت یمن به رهبری حکمیانه خود، به طرف مهمی در منطقه تبدیل شده است که دشمن و همچنین جهان برای آن اهمیت زیادی قائل می‌شود.در مسیر این ملت به اذن خداوند سبحانه و تعالی برای بازپس گیری بخشی از کشورمان که اشغالگران و متجاوزان در آن قرار گرفته اند، تلاش خواهیم کرد.

وی گفت: به نظام سعودی و اماراتی توصیه می‌کنم بازی آمریکا با شما بس است. آمریکا از طریق این رزمایش‌ها می‌خواهد روحیه ضعیف شما را تقویت کند. تسلیحات دفاعی که آمریکا می‌گوید از شما در برابر حملات یگان موشکی و پهپادی ما محافظت خواهد کرد، فایده‌ای برای شما نخواهد داشت. این حملات به گونه‌ای طراحی شده است که به اذن خداوند به شما برسد و شما را هدف قرار دهد.

مهدی المشاط اظهار داشت: حضور آمریکا در حضرموت که اعلام شد، گواهی برای گفته‌های ما درباره طمع ورزی‌ها در قبال ملت ماست. اما به اذن خداوند این طمع ورزی‌ها بی نتیجه خواهد شد. رزمایش‌های «خشم شدید» در ینبع با مشارکت ارتش‌های سعودی و آمریکایی، به اذن خداوند به جای «خشم شدید» به «فرار گسترده» تبدیل خواهد شد.

 

برچسب‌ها:

نظر شما