شناسهٔ خبر: 55648272 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ارائه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰ هزار نفر در بیمارستان کوثر سنندج

در مدت یک سال گذشته مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی کوثر سنندج با بهره مندی از امکانات و تجهیزات بروز و نیز کادر مجرب، به بیش از ۲۷۰ هزار و ۲۷۲ خدمات درمانی ارائه کرده است.

صاحب‌خبر -

دکتر بابک قطبی با اعلام این خبر گفت: در مدت یک سال گذشته در مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی کوثر سنندج، به بیش از ۲۷۰ هزار و دویست و هفتاد و دو نفر شامل ۲۱۲ هزار و هفتصد و یک نفر بیماران سرپایی، ۲۵ هزار و چهارصدو هفتاد و چهار بیمار بستری و ۳۲ هزار و نود و هفت نفر تحت نظر موقت اورژانس، خدمات درمانی ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه، به طور متوسط در ماه، ۲۲ هزار و ۵۲۳ بیمار در بیمارستان کوثر سنندج مورد مداوا قرار گرفته اند، گفت: در مدت مذکور ۴۴ بیمار از طریق اورژانس هوایی به این بیمارستان منتقل شده است.

رئیس مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی کوثر سنندج گفت: در یک سال گذشته تعداد ۲ هزار و ۲۶۵بیمار تصادفی بستری، ۲۵۹۱ بیمار تصادفی به صورت سرپایی و نیز ۴ هزار و ۱۳۲بیمار مشکوک به ابتلا به کرونا در بیمارستان کوثر تحت مداوا قرار گرفته اند.

دکتر قطبی ضریب اشغال تخت های این بیمارستان را ۶۱ درصد بیان کرد و گفت: میانگین روزهای بستری بیماران برابر با ۳.۶۳ روز و میانگین مدت مراجعین سرپایی ۱۴.۸ دقیقه بوده است.

لازم به ذکر است، میانگین سنی بیماران مراجعه کننده به بیمارستان کوثر سنندج در سال گذشته برابر با ۳۷.۶۲ سال بوده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما