شناسهٔ خبر: 55647159 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۸ هزار و ۷۱۵ مورد بازرسی از واحد‌های نانوایی استان قزوین

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در ۶ ماهه گذشته ۸ هزار و ۷۱۵ مورد بازرسی از واحد‌های نانوایی استان انجام شده است.

صاحب‌خبر -

مجید رحمانی معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: طی ۶ ماهه گذشته ۸ هزار و ۷۱۵ مورد بازرسی از واحد‌های نانوایی استان انجام که منجر به پلمپ ۳۰ واحد‌های نانوایی متخلف شده که این سطح بازرسی و همچنین تشکیل پرونده بی سابقه بوده است.

وی افزود: متاسفانه بعضی از نانوایی‌های متخلف استان علیرغم تذکر چندین باره و همچنین تشکیل پرونده در تلاش هستند با جوسازی و تبلیغات سوء، وظایف بازرسان حوزه آرد و نان جهادکشاورزی را زیر سوال ببرند، که بار‌ها مدیران ارشد استان و جهاد کشاورزی تاکید کرده اند که در حفظ بیت المال و حقوق عامه مردم با کسی معامله نخواهند کرد و تحت فشار عده‌ای افراد سودجو منفعت طلب از منابع مردم دفاع می‌کنند.

وی اضافه کرد: جهاد کشاورزی بر اساس وظایف ذاتی و انقلابی خود در طول سالیان متمادی پای مردم و انقلاب ایستاده و اهل معامله بر سر منافع مردم نیست.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: درخصوص درخواست اتحادیه نانوایان استان مبنی بر بازپس گیری کارگروه نظارت آرد و نان از جهاد کشاورزی؛ وظیفه نظارت و بازرسی براساس قانون به جهادکشاورزی واگذار شده است که البنه این هجمه‌ها پس از بازرسی انجام شده و حادث شدن تخلف در حوزه ارد و نان، اتحادیه نانوایان این موضع گیری را مطرح کرده است.

رحمانی افزود: در بازرسی‌های گسترده، عمده تخلفات در حوزه آرد و نان جلوگیری از کم فروشی، قاچاق آرد و نان و عرضه خارج از شبکه آرد از دلایل تخلفات حادث شده توسط عده‌ای نانوایی متخلف بوده که این تخلفات با منافع مردم و بیت المال در تعارض بوده و جهاد کشاورزی با این توع تخلفات و افراد سودجو برخورد قانونی خواهد کرد.

نظر شما