شناسهٔ خبر: 55645299 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۷۱ واحد نانوایی در زنجان ۲ شیفته شد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: از امروز سه شنبه ۷۱ نانوایی به منظور رفاه حال شهروندان در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر پخت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

زمانی گفت: بر اساس مصوبات قرارگاه مردمی سازی یارانه‌ها و تاکید استاندار زنجان این واحد‌های نانوایی از صبح تا بعدازظهر یکسره و به صورت فوق العاده به شهروندان خدمات ارائه  می‌کنند.

او افزود: ۴۶ واحد منتخب نانوایی لواش به صورت یکسره از اول صبح تا ساعت ۱۷ بعدازظهر تا اطلاع بعدی به صورت فعال در ۲ شیفت کاری فعالیت می‌کنند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: ۲۵ واحد منتخب نانوایی بربری و سنگک نیز، ساعات پخت خود را نسبت به تعداد تخصیص سهمیه آرد در شیفت صبح و عصر  افزایش می‌دهند.

زمانی ادامه داد: آرد‌های تخصیص یافته به این واحد‌های نانوایی فوق العاده است.

او گفت: با هماهنگی‌هایی که از طریق بازرسان سازمان جهاد کشاورزی و تعزیرات استان انجام شده، بررسی و صحت عملکرد واحد‌های نانوایی مشمول تخصیص آرد فوق العاده به صورت روزانه و مستمر مورد نظارت و کنترل واقع می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان ادامه داد: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته، ۷۱ واحد نانوایی بر اساس مسیر‌های پرتردد، خیابان‌های اصلی، شهرک‌های اقماری پرجمعیت، مناطق محروم، حاشیه شهر زنجان انتخاب و اقدام به پخت ۲ نوبت از امروز نان پخت می‌کنند.


استان زنجان ۶ کارخانه آرد سازی دارد که آرد تولیدی در این مراکز به وسیله شرکت‌های حمل و نقل توزیع می‌شود به بیش از یک هزار و ۶۰۰ نانوایی در سطح شهر‌ها و روستا‌های استان توزیع می‌شود.

نظر شما