شناسهٔ خبر: 55644638 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

صدای اعتراض ساپینتو بلند شد

ورزش سه نوشت: سرمربی تیم استقلال در همین هفته های ابتدایی از برنامه ریزی سازمان لیگ متعجب شده است و شاید در مصاحبه جدید خود به این موضوع اشاره کند.

صاحب‌خبر -

اتفاقاتی که این مربی پرتغالی در هفته های ابتدایی لیگ برتر با آن مواجه شده است بدون شک هیچ گاه در لیگ برتر پرتغال با آنها رویارو نشده و برایش تازگی دارد. البته که با گذشت زمان به آن عادت می کند.

اولین علامت سوال زمانی در ذهن او شکل گرفت که به یکباره به او اعلام شد دیدار استقلال در برابر سپاهان بدون حضور تماشاگر برگزار می شود. در حالی که به او گفته بودند باشگاه در حال بلیط فروشی برای ۳۰ درصد از ظرفیت استادیوم است و فص گذشته این حضور در برخی از بازی ها به ۵۰ درصد هم رسید. دومین تغییر؛ تغییر ساعت بازی استقلال - سپاهان از ۱۹:۳۰ به ۱۹ بود که شاید برای ما چیز مهمی نباشد اما سرمربی تیم استقلال از این موضوع هم متعجب شده بود و سومین تغییر هم نامشخص بودن زمین برگزاری دیدار ملوان در برابر استقلال است. سازمان لیگ اعلام کرده امروز بعد از بازدید نهایی از استادیوم سیروس قایقران نظر خود را در مورد بازی ملوان – استقلال در انزلی اعلام خواهد کرد!

همه این اتفاقات در حالی رخ می دهد که در لیگ های حرفه ای نه تنها محل برگزاری مسابقات تغییر نمی کند بلکه ساعت بازی ها هم دستخوش تغییر نخواهد شد و در خصوص حضور تماشاگران در بازی ها هم به روز و ساعت تصمیم گیری نخواهند کرد.

256 251

نظر شما