شناسهٔ خبر: 55642562 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

۷۱ واحد نانوایی در شهر زنجان دو شیفته شد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: ۷۱ واحد نانوایی لواش، بربری و سنگک برای ارائه خدمات و تامین نان شهروندان زنجانی از ۲۵ مرداد تا اطلاع ثانوی در شهر زنجان دو شیفته پخت خواهند داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی‌الله زمانی با اشاره به پخت یکسره برخی از نانوایی‌ها، اظهار کرد: بر اساس مصوبات قرارگاه مردمی‌سازی یارانه‌ها و تاکیدات مقام عالی استان به صورت فوق‌العاده ارائه خدمات خواهند کرد.

وی افزود: ۴۶ واحد منتخب نانوایی لواش به صورت یکسره از اول صبح تا ساعت ۱۷ عصر تا اطلاع ثانوی به‌ صورت فعال در دو شیفت کاری فعالیت می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه آردهای تخصیصی در قالب فوق‌العاده است، گفت: ۲۵ واحد منتخب نانوایی بربری و سنگک نیز ساعات پخت خود را نسبت به تعداد تخصیص سهمیه آرد در شیفت صبح و عصر تا اطلاع ثانوی افزایش می‌دهند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان اظهار کرد: با هماهنگی‌هایی که از طریق بازرسان سازمان جهادکشاورزی استان و تعزیرات حکومتی صورت گرفته، بررسی و صحت عملکرد واحدهای نانوایی مشمول تخصیص آرد فوق‌العاده به صورت روزانه و مستمر مورد نظارت و کنترل واقع می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته، واحدهای نانوایی بر حسب مسیرهای پرتردد، خیابان‌های اصلی، شهرک‌های اقماری پرجمعیت، مناطق محروم، حاشیه شهر زنجان انتخاب و اقدام به پخت دو شیفت خواهند کرد.

انتهای پیام

نظر شما