شناسهٔ خبر: 55638130 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

شبکه ای‌بی‌سی:اسناد کشف شده در اقامتگاه ترامپ فوق محرمانه بوده است

شبکه آمریکایی‌ای بی سی به نقل از مقامات آمریکایی اعلام کرد:ساسیت اسناد محرمانه‌ای که در اقامتگاه ترامپ کشف شده است، پرسش‌هایی را در زمینه امنیت ملی برانگیخته است. اسناد کشف شده در اقامتگاه ترامپ تحت عنوان محرمانه طبقه بندی شده است و از سوی افراد متحد و یا عملیات جاسوسی جمع آوری شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر مقامات آمریکایی اعلام کردند اسنادی که از اقامتگاه ترامپ کشف شده، تحت عنوان فوق محرمانه طبقه بندی شده بودند.شبکه آمریکایی‌ای بی سی به نقل از مقامات آمریکایی اعلام کرد: باید اطمینان حاصل شود اطلاعاتی که شامل اسناد محرمانه کشف شده در اقامتگاه ترامپ است، لو نرود.

این شبکه در ادامه به نقل از این مقامات دولت بایدن افزود: حساسیت اسناد محرمانه‌ای که در اقامتگاه ترامپ کشف شده است، پرسش‌هایی را در زمینه امنیت ملی برانگیخته است. اسناد کشف شده در اقامتگاه ترامپ تحت عنوان محرمانه طبقه بندی شده است و از سوی افراد متحد و یا عملیات جاسوسی جمع آوری شده است.

شبکه‌ای بی سی همچنین اعلام کرد: مقامات آمریکایی به لزوم رسیدگی به آنچه رخ داده است، اذعان دارند؛ زیرا این اسناد برای دشمنان و متحدان [وی]ارزش زیادی دارد.

پیشتر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا از پلیس فدرال خواست اسنادی که از عمارت فلوریدای او برداشته است را بازگرداند. دونالد ترامپ در واکنش به گزارش اخیر فاکس نیوز که گفته بود برخی از اسنادی که اف‌بی‌آی ضبط کرده با عنوان امتیاز وکلات محافظت می‌شدند، این اظهارات را مطرح کرد و گفت: اف‌بی‌آی اسنادی را ضبط کرده است که تحت حفاظت قانون محرمانه بودن گفتگو‌ها بین وکیل و موکل و نیز تحت حفاظت قانون مصونیت رئیس جمهور و حق قوه مجریه بوده و اف‌بی‌آی این حق را نداشته که اسناد را ببرد. من محترمانه از اف‌بی‌آی می‌خواهم این اسناد را به سرعت به همان جایی که از آن برده است، بازگرداند./باشگاه خبرنگاران

نظر شما