شناسهٔ خبر: 55635934 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دانلود قسمت 4 سریال آفتاب‌ پرست با لینک مستقیم و حجم رایگان

دانلود قسمت چهارم سریال آفتاب‌ پرست در ادامه مطلب امکان‌پذیر می‌باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از غرب تی وی، دانلود قسمت 4 سریال آفتاب‌ پرست با حجم رایگان در سایت برای علاقه‌مندان امکان‌پذیر است. سریال آفتاب‌پرست یک سریال در ژانر کمدی به کارگردانی برزو نیک‌ نژاد و نویسندگی امیر برادران و تهیه کنندگی سیدمصطفی احمدی می‌باشد. در این سریال بازیگرانی هم‌چون پژمان جمشیدی، باران کوثری، حمیدرضا آذرنگ به ایفای نقش می‌پردازند.

دانلود سریال آفتاب‌ پرست قسمت 4

دانلود قسمت 4 سریال آفتاب‌ پرست با لینک مستقیم و حجم رایگان

بازیگران سریال آفتاب‌ پرست

‎ پژمان جمشیدی، باران کوثری، حمیدرضا آذرنگ، الهام اخوان، حسن زارعی، پیام احمدی‌نیا، سولماز غنی، شبنم قربانی، گوهرخیراندیش، غلامرضا نیک‌خواه، آتیلا پسیانی، سیاوش چراغی‌پور، فرهاد بشارتی، جواد خواجوی، عرفان ناصر،علی غریب، حامد وکیلی، سیدسعید نعمتی، فروغ قجابگلو، با حضور افتخاری سیدکاظم احمدزاده و فرزین محدث.

کارگردان: برزو نیک‌نژاد

تهیه‌کننده: اسماعیل عفیفه

نویسندگان: احسان جوانمرد، حسن فتحی

درباره سریال آفتاب‌ پرست

آفتاب‌ پرست جدیدترین اثر برزو نیک‌ نژاد، کارگردان به نام کشور در ژانر کمدی می‌باشد که یکی از جذاب‌ترین کمدی‌های شبکه نمایش خانگی در سال 1401 خواهد بود.

تماشا و دانلود فیلم خارجی و ایرانی و از جمله سرگرمی‌ها و علاقمندی‌های عموم افراد جامعه به شمار می‌رود، اما اگر به هر علتی رسانه‌ای که از آن فیلم دانلود می‌کنید خوب نباشد ممکن است از تماشای فیلم لذت نبرید. به همین جهت انتخاب غرب تی وی به عنوان بهترین و برترین مرجع دانلود فیلم و سریال ایرانی موجب می‌شود تا روزهای سخت  به خوبی سپری شود و با دوری از سینما و سرگرمی‌های بیرون از منزل به خوبی کنار بیایید. پس همین حالا وارد وب سایت غرب تی وی شوید و به تماشا بنشینید تا از بی‌حوصلگی و افسردگی دور شوید.

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما