شناسهٔ خبر: 55622448 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون فرماندار ماهنشان تاکید کرد:

نقش اثرگذار کتابخوانی بر عملکرد انسان در زندگی شخصی و اجتماعی

به گفته دویران، مطالعه کتاب تاثیرات باورنکردنی روی ذهن و عملکرد انسان در زندگی شخصی و اجتماعی می‌گذارد و یک نمونه فرهنگ سازی برای نسل های آینده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون فرمانداری ماهنشان در دومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان ماهنشان اظهار کرد: با دیدگاه فرهنگی مطلوب یکایک افراد در جامعه می توانیم در ارتقا و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اثر گذار باشیم؛ چراکه مطالعه کتاب تاثیرات باورنکردنی روی ذهن و عملکرد انسان در زندگی شخصی و اجتماعی می‌گذارد و یک نمونه فرهنگ سازی برای نسل های آینده است.

 

علی دویران آمادگی فرمانداری شهرستان ماهنشان را در جهت پیشبرد مسائل فرهنگی و اقدامات مؤثر در مسیر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اعلام کرد.

 

معاون امور توسعه کتابخانه های استان زنجان نیز در سخنانی گفت: زیربنای توسعه فرهنگ در جامعه کتاب است و ارزش گذاری به مسأله کتاب و مطالعه باعث حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی در جامعه خواهد شد.

 

ایرج صادقی افزود: توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تقویت جایگاه کتاب در جامعه شهری و روستایی با توان فکری، مادی و معنوی افراد ساعی و تلاشگر در جامعه فراهم می شود و در کنار این مسائل در کتابخانه ها اجرای برنامه های آموزشی مربوط به امورات اجتماعی و فرهنگی باعث رونق کتابخانه ها خواهد شد.

 

معاون امور توسعه کتابخانه ها در ادامه به برگزاری برنامه های فرهنگی کتابخانه های عمومی در فضای مجازی در جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اشاره کرد.

 

ولی امیری، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ماهنشان ضمن بیان گزارشی از فعالیت های کتابخانه های عمومی شهرستان و روند اجرای مصوبات جلسه قبل، به تشریح برنامه های اجرایی کتابخانه های شهرستان در ماه محرم و صفر پرداخت و اظهار داشت: برنامه های اجرایی کتابخانه های ماهنشان در ایام ماه محرم و صفر شامل فضاسازی و نصب بنر سر درب کتابخانه های عمومی، برگزاری نشست های کتاب‌خوان، برپایی نمایشگاه کتاب از منابع موجود، معرفی کتاب در فضای مجازی، ایستگاه نقاشی، قصه گویی، جمع خوانی، نمایشنامه خوانی و مسابقات کتابخوانی است.

پایان پیام/693

نظر شما