شناسهٔ خبر: 55621010 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

برادر کریم نیکویی، سرباز ایرانی‌-آمریکایی کشته شد+ عکس

شانا چاپل، مادر کریم نیکویی سرباز ایرانی تبار ارتش ایالات متحده که در فرودگاه کابل در ۲۶ اوت جان باخته بود، از مرگ داکوتا، پسر دیگر خود خبر داد. گفته

صاحب‌خبر -

شانا چاپل، مادر کریم نیکویی سرباز ایرانی تبار ارتش ایالات متحده که در فرودگاه کابل در ۲۶ اوت جان باخته بود، از مرگ داکوتا، پسر دیگر خود خبر داد. گفته می‌شود داکوتا خودکشی کرده است.

شانا چاپل، مادر این سرباز ایرانی- آمریکایی در انتقاد از بایدن گفته بود که او را مسئول مرگ پسرش کریم و ۱۲ سرباز دیگر می‌داند.

 

 

E90rffsXMAEF8Ni

 

سال گذشته، مادر کریم نیکویی نیز با انتشار عکسی از پسرش در اینستاگرام نوشته بود: «می‌دانم که هنوز در شوک هستم. احساس می‌کنم روحم بدنم را ترک می‌کند در حالی که فریاد می‌کشم که حقیقت ندارد. هیچ مادر، هیچ پدر و مادری هرگز نباید بشنود که فرزندشان رفته است. باید می‌شنیدم. این بچه من است! این قهرمان من است».

پدر کریم نیکویی می گوید که پسرش یک روز قبل از کشته شدن، ویدیویی از شیرینی دادن به کودکان افغان را برای او فرستاده است. او می گوید که پسرش به کاری که انجام داده عشق می ورزیده و در هنگام ریاست جمهوری دونالد ترامپ به ارتش پیوسته است.

وی می گوید که به شدت منتقد جو بایدن و سیاست های او در قبال افغانستان بوده، به ترامپ رأی داده و به باور او اگر اکنون دونالد ترامپ رییس جمهور ایالات متحده می بود، سربازان آمریکایی جانشان به خطر نمی افتاد. نیکویی همچنین به انتقاد از فرماندهان ارتش آمریکا پرداخته و گفته که جو بایدن به پسر او و دیگر سربازان آمریکایی کشته شده در کابل خیانت کرده است.

پدر کریم نیکویی در ادامه گفته است: «من تمام شب نخوابیدم. هنوز در شوک هستم و قادر به درک همه اتفاقات نیستم. کریم از کاری که می‌کرد خوشش می‌آمد، او همیشه می‌خواست تفنگدار دریایی باشد… آن‌ها پسرم را برای کارهای بی‌ارزش به آن‌جا فرستادند و سپس از بیرون امنیت طالبان را تأمین کردند! من رهبران نظامی را مقصر این اتفاقات می‌دانم … بایدن به آن‌ها پشت کرد؛ او خودش مقصر است».

برچسب‌ها:

نظر شما