شناسهٔ خبر: 55620790 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

واکنش یک پرسپولیسی به تساوی در اصفهان

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن معتقد است باتوجه به اتفاقات بازی با پرسپولیس، شرایط تاکتیکی این تیم مقابل سرخپوشان منطقی بوده است.

صاحب‌خبر -

محمد نوری در خصوص حضورش به عنوان مربی در تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار داشت: بعد از اینکه از بازیگری بازنشسته شدم برای خودم جا انداختم که باید وارد دنیای مربیگری بشوم. واقعا خوشحالم که شروع مربیگری‌ام در لیگ برتر و با باشگاه با سابقه و ریشه‌دار ذوب‌آهن است. از حسن اعتماد این باشگاه و البته مهدی تارتار بسیار ممنون هستم.

وی ادامه داد: شرایط بازی کردن با مربیگری متفاوت ست و مربیگری خیلی حرص و جوش دارد و البته مسئولیتش هم با بازی تفاوت دارد. در کل خوشحالم که ذوب‌آهن و مهدی تارتار به من اعتماد کردند و اجازه دادند که در شروع راه مربیگری به این باشگاه بزرگ بیایم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص تساوی تیمش با پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر و البته تصمیمات داور علیه ذوب‌آهن در این بازی گفت: برای ما مهم بود که در اولین بازی از تیم بزرگ پرسپولیس امتیاز بگیریم که خدا را شکر توانستیم به این هدف‌مان برسیم. بازی کردن و امتیاز گرفتن از این پرسپولیس تا دندان مسلح کار سختی است. بعد از پایان نیمه اول، برای نیمه دوم برنامه‌هایی داشتیم که اخراج نادر محمدی کارمان را سخت کرد.

نوری افزود: اخراج محمدی باعث تا در لاک دفاعی فرو برویم و در حالی که تحت فشار سنگین پرسپولیس بودیم بتوانیم ۱۰ نفره از این تیم امتیاز بگیریم. در مورد داوری و تصمیماتش هم نمی‌خواهم اظهارنظر بکنم و ترجیح می‌دهم که کارشناسان در این مورد و اتفاقات داوری صحبت بکنند.

وی در واکنش به ناراحتی برخی هواداران پرسپولیس از سبک بازی ذوب‌آهن و به اصطلاح دفاع اتوبوسی این تیم مقابل پرسپولیس تاکید کرد: ما نیمه اول فوتبال پایاپایی با پرسپولیس بازی کردیم و اگر ۱۰ نفره نمی‌شدیم شرایط فرق می‌کرد. شما وقتی مقابل پرسپولیس ۱۰ نفره می‌شوید باید به دفاع رو بیاورید. در آن شرایط اگر به جای دفاع مدام حمله می‌کردیم که دروازه ما باز می‌شد. مقابل پرسپولیس دفاع کردیم و به قول دوستان اتوبوسی دفاع کردیم، چون ۱۰ نفره شده بودیم.

مربی ذوب‌آهن درباره بودجه این فصل این تیم هم گفت: اسم تیم ما صنعتی است، اما بودجه محدودی داریم. ما در هزینه‌ها و بودجه جزو شش تیم آخر جدول هستیم و نمی‌توانستیم در نقل‌وانتقالات حداقل با ۱۰ تیم رقابت کنیم. هر بازیکنی که می‌خواستیم با پول بیشتر به تیم دیگری رفت. به خاطر همین سعی کردیم اسکلت تیم را حفظ کنیم و از لیگ‌های پایین‌تر بازیکن بگیریم. در این شرایط دو مهره مهم خود یعنی خدابنده‌لو و اسدبیگی را هم از دست دادیم.

 

نظر شما