شناسهٔ خبر: 55620724 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

پنج بازیکن استقلال در اولویت خروج قرار گرفتند

با جذب دو بازیکن جدید برای تیم استقلال، چند بازیکن روی لبه تیغ قرار گرفته‌اند.

صاحب‌خبر -

تیم استقلال  در هفته اول لیگ برتر در ورزشگاه آزادی از سپاهان اصفهان با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد تا رکورد شکست ناپذیری آبی‌پوشان شکسته شود. این شکست در اولین گام خیلی برای استقلال خوشایند نبود اما ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان اطمینان دارد که تیمش در هفته‌های آینده شرایط متفاوتی پیدا می‌کند. 

استقلال در بازی با سپاهان نفراتی مثل کاوه رضایی، محمد محبی و صالح حردانی را نداشت. در صورتی که این سه بازیکن آماده بازی شوند به طور حتم با اضافه شدن مهدی قایدی مثلث هجومی استقلال زهردارتر می‌شود و این همان چیزی است که هواداران و ساپینتو می‌خواهند. 

با بازگشت مهدی قایدی، چند بازیکن در آستانه جدایی قرار می‌گیرند. پیگیری‌ها نشان می‌دهد که ساپینتو قصد دارد از بین آمانوف، سعید مهری، آرمان رمضانی، ارسلان مطهری و یک نفر دیگر دو بازیکن را حداقل کنار بگذارد. آن هم در شرایطی که لیگ برتر آغاز شده است و مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار بازیکنان جدا شده خواهد بود.

پنج بازیکن استقلال در اولویت خروج قرار گرفتند

سرمربی پرتغالی استقلال روز قبل از بازی با سپاهان در نشست خبری اشاره کرده بود که احتمال دارد با توجه به زمان باقیمانده تا پایان نقل‌وانتقالات چند بازیکن جدید جذب شوند و چند بازیکن جدید نیز جدا شوند. 

 

نظر شما