شناسهٔ خبر: 55620718 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سینا | لینک خبر

مدیران گروه در واتساپ افراد را قبل از عضویت تأیید صلاحیت می کنند

دیجی کالا مگ

واتساپ می‌خواهد قابلیتی را دریافت کند که طی آن مدیران گروه می‌توانند افراد را قبل از ورود به گروه تأیید صلاحیت کنند.

صاحب‌خبر -

واتساپ می‌خواهد قابلیتی را دریافت کند که طی آن مدیران گروه می‌توانند افراد را قبل از ورود به گروه تأیید صلاحیت کنند.

واتساپ که این روزها پیوسته در حال اضافه کردن قابلیت جدید به پیام‌رسان محبوب خود است، اخیرا اعلام کرده می‌خواهد قابلیت جالبی را برای این اپلیکیشن عرضه کند که طی آن، مدیران گروه می‌ توانند افرادی را که می‌خواهند به عضویت گروه در بیایند را در صورت تأیید صلاحیت، بپذیرند.

این قابلیت جدید که برخلاف یک سری از قابلیت‌ های اخیر، با تمرکز بر گروه‌های واتساپی در حال توسعه است، به مدیران گروه این اجازه را می‌دهد که تصمیم بگیرند چه کسی وارد گروه شود. بدین ترتیب نظم حاکم در یک گروه بسیار بهتر خواهد شد و از طرفی می‌ شود یک سری کسب و کار هم از این طریق راه انداخت. برای مثال یک گروه ایجاد کرد برای ارائه‌ی یک سری محصولات و فقط هم کسانی که بهایش را پرداخت کردند می‌توانند عضو گروه شوند.

ظاهرا این قابلیت در اخرین نسخه‌ی بتای واتساپ هم دیده شده که یعنی شرکت مراحل پایانی طراحی و توسعه‌ی آن را سپری می‌کند. البته گزارش مربوطه به این قابلیت چند ماه پیش هم منتشر شده بود و اکنون باز هم شاهد آن هستیم. بنابراین مشخص نیست چرا واتساپ آنقدر برای عرضه‌ ی آن دست‌دست می‌ کند. متأسفانه خودمان هم اطلاعی از این بابت که چه زمانی این قابلیت برای این پیام‌ رسان عرضه می‌شود نداریم و باید منتظر بمانیم.

با توجه به اسکرین‌ شاتی هم که از این قابلیت جدید منتشر شده، ظاهرا مدیران گروه می‌توانند در بخش تنظیمات مربوط به گروه (Group Settings)، یک گزینه‌ی جدید تحت عنوان «Approve new participants» را مشاهده کنند که به احتمال زیاد نام افرادی که درخواست عضویت می‌دهند باید در زیر همین بخش لیست شود. البته این پیش‌بینی WABetaInfo از قابلیت جدید است و فعلا متأسفانه نمی‌ توانیم به طور حتم بگوییم چگونه کار می‌ کند.

منبع: دیجی کالا مگ

هرگونه کپی برداری و انتشار مطالب از خبرگزاری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.

نظر شما