شناسهٔ خبر: 55620426 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

تقویم اقتصادی بازارهای جهانی در هفته + جدول

پیش‌بینی حال و روز طلا در ادامه تابستان!

اقتصادنیوز: این هفته بازارهای جهانی هفته پرخبری را سپری خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز اخبار مربوط به بخش خرده‌فروشی می‌تواند آخرین داده‌هایی باشد که بازارها را در هفته جاری را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد. پس از اینکه مجموعه‌ای از آمارهای اقتصادی فراتر از پیش‌بینی‌های تحلیل‌گران منتشر شدند نوعی خوش‌بینی در وال‌استریت به وجود آمد، حال سرمایه‌گذاران منتظر دریافت گزارش‌های خرده‌فروشی ماه جولای هستند تا بتوانند تحلیلی واقع‌بینانه از آینده بازار ارائه کنند.

Walmart (WMT)، Target (TGT) و Home Depot (HD) همه قرار است نتایج بازدهی سه ماهه خود را منتشر کنند و گزارش خرده فروشی ماه جولای برای انتشار صبح چهارشنبه تنظیم شده است. همچنین در روز چهارشنبه، سرمایه گذاران از تازه‌ترین تصمیمات نشست سیاست گذاری فدرال رزرو آگاه خواهند شد.

photo_2022-08-14_10-50-17

اگر طلا در بازارهای جهانی نتواند در حدود سطح 1820 دلار در هر اونس بسته شود، صعود تابستانی برای این فلز گرانبها تا حدود زیادی غیرممکن خواهد شد. برخی از تحلیلگران حتی نسبت به کاهش قیمت به 1700 دلار در هر اونس هشدار می دهند.

بسیاری از تحلیلگران انتظار داشتند که ارزش طلا پس از کاهش نرخ تورم، افزایش قابل توجهی داشته باشد. اعداد CPI در هفته گذشته کمتر از حد انتظار بودند. اما طلا نتوانست از سود آنی فلز گرانبها استفاده کند.

نظر شما