شناسهٔ خبر: 55620385 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه قدس | لینک خبر

تیراندازی در قدس اشغالی

10 صهیونیست زخمی شدند

پلیس رژیم صهیونیستی از دو تیراندازی همزمان (نزدیک دیوار البراق، ورودی پارکینگ هار-زیون) توسط نیروهای فلسطینی در قدس اشغالی خبر داد.

صاحب‌خبر -

در یکی از این عملیات‌های استشهادی، بامداد یکشنبه جوان فلسطینی به یک اتوبوس و دو خودرو اسرائیلی در قدس اشغالی شلیک کرد. این عملیات منجر به زخمی شدن 10 صهیونیست شد که حال سه تن از آن‌ها وخیم گزارش شده است.
ضارب بی‌درنگ از محل حادثه گریخت. هر چند برخی منابع صهیونیست مدعی دستگیری عامل این عملیات شده‌اند، منابع فلسطینی گزارش دادند مجری این عملیات از محل تیراندازی متواری شده و نظامیان صهیونیست در جست‌وجوی وی هستند. رسانه‌های رژیم صهیونیستی با انتشار یک خبر اعلام کرده بودند جوانی به نام امیر الصیداوی از اهالی بیت‌المقدس شرقی به عنوان عامل عملیات قدس تسلیم پلیس شده است.
گروه‌های مختلف فلسطینی با انتشار بیانیه‌هایی از این عملیات استقبال کرده‌اند. فوزی برهوم، سخنگوی حماس اعلام کرد: این عملیات پاسخی طبیعی به عربده‌کشی نظامیان و شهرک‌نشینان اشغالگر اسرائیلی و جنایات روزانه آنان علیه ملت، سرزمین و مقدسات اسلامی و مسیحی فلسطین و هتک حرمت مسجدالاقصی است. جنبش جهاد اسلامی فلسطین عملیات تیراندازی قدس را به معنای پافشاری ملت فلسطین بر گزینه مقاومت دانست. 

نظر شما