شناسهٔ خبر: 55618829 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

تقدیر جنبش عدالتخواه دانشجویی از سازندگان برنامه تلویزیونی سوره

جنبش عدالتخواه دانشجویی طی نامه‌ای خطاب به سردبیر برنامه تلویزیونی سوره از سازندگان این برنامه به دلیل ترویج و به مباحثه گذاردن معارف دینی، اسلامی و انقلابی تقدیر به عمل آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جنبش عدالتخواه دانشجویی طی نامه‌ای خطاب به حجت‌الاسلام مسعود دیانی، سردبیر برنامه تلویزیونی سوره از سازندگان این برنامه به دلیل ترویج و به مباحثه گذاردن معارف دینی، اسلامی و انقلابی تقدیر به عمل آورد.

متن این نامه به شرح زیر است:

حجت الاسلام مسعود دیانی
سردبیر محترم برنامه سوره و عوامل محترم برنامه
سلام علیکم توجه به ترویج و به مباحثه گذاردن معارف دینی، اسلامی و انقلابی و ایجاد بستری برای حضور اندیشمندان و پوشش نگاه‌های متفاوت و رشد آگاهی و اندیشه از نیاز‌ها و ضرورت‌های امروز جامعه ایرانی است که برنامه سوره به خوبی توانسته است در این آشفته بازار صدا و سیما در این مسیر گام بردارد.

بررسی متون دینی، چون قرآن کریم و نهج البلاغه مباحث تاریخ اسلام، چون وقایع کوفه و سقیفه، آرمان‌های انقلاب اسلامی، چون عدالت و عدالت خواهی از مباحث مهمی است که در فصول مختلف برنامه سوره بدان پرداخته شده که نشان از شناخت، عمق نظر و دغدغه‌مندی دست اندرکاران و عوامل این برنامه دارد؛ لذا بر خود لازم دانستیم زحمات و تلاش‌های شما و همکارانتان را ارج نهیم و تشکر نماییم. امید است که این مسیر توام با گفتگو که مورد نیاز امروز کشور هم است با قدرت ادامه پیدا کند.

گفتنی است؛ سوره برنامه‌ای ویژه ایام ماه محرم با محوریت کوفه شناسی و با اجرای مسعود دیانی بوده که در شبکه چهار سیما پخش شد

نظر شما