شناسهٔ خبر: 55618317 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد:

سقوط داربست در بزرگراه بابانظر حدود ۵۰ میلیون تومان خسارت به شبکه برق وارد کرده است

محیا محمودی

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد گفت: بر اساس برآوردهای صورت گرفته، خسارت حادثه سقوط داربست در بزرگراه بابانظر مشهد حدود ۵۰ میلیون تومان است. برخورد داربست با شبکه برق باعث پارگی سیم‌های برق و همچنین شکستن پایه‌های دکل برق و قطعی برق منطقه شد.

صاحب‌خبر -

علیرضا کاشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص سقوط داربست در بزرگراه بابانظر و خسارت مربوط به آن به شبکه برق اظهار کرد: با توجه به خسارت وارد شده اقدامات لازم نسبت به اخذ خسارت توسط دفتر حقوقی شرکت صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در حاشیه بزرگراه بابانظر مشهد بین بابانظر ۸۴ و ۸۶ سازه‌ای بدون رعایت استانداردهای سقف کاذب و با داربست‌های غیراستاندارد احداث شده بود که ظهر امروز با وزش باد داربست‌ها سقوط و با شبکه برق ۲۰ هزار ولتی برخورد کرد.

کاشی خاطرنشان کرد: برخورد داربست با شبکه برق باعث پارگی سیم‌های برق و همچنین شکستن پایه‌های دکل برق و قطعی برق منطقه شد. همکاران ما در مرکز کنترل پس از مطلع شدن در محل حادثه جهت اصلاح شبکه برق حضور پیدا کردند ولی با این‌ وجود برق این محدوده به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه قطع بود. البته در حال حاضر با تلاش صورت گرفته هیچ مشکلی در خدمت‌رسانی به مردم وجود ندارد.

انتهای پیام

نظر شما