شناسهٔ خبر: 55615798 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

برای هماهنگی کارهای مقدماتی جام جهانی و انتخابات؛

ماجدی و کامرانی‌فر به سوئیس سفر می‌کنند

روز آینده میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال به‌همراه حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون برای انجام یک‌سری کارهای مقدماتی به سوئیس سفر خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تا چند ماه دیگر جام جهانی فوتبال آغاز می‌شود و یکی مسائل مهمی که فدراسیون فوتبال کشورهای حاضر در مسابقات باید درباره آن به جمع بندی برسند پیراهنی است که تیم‌هایشان در مسابقات به تن می‌کنند.
در همین راستا طی هفته‌ها و ماه‌های اخیر فراخوانی از سوی فدراسیون برای طراحی پیراهن تیم ملی منتشر شد و حالا پس از انتخاب شرکتی که قرار است طراحی را انجام بدهد، کامرانی‌فر و ماجدی با نمونه طراحی شده پیراهن تیم ملی در جام جهانی 2022 به سوئیس سفر خواهند کرد تا تاییدیه فیفا را در این‌رابطه بگیرند.


البته این دو باید موضوع مهم دیگری را نیز در این سفر کاری دنبال کنند و آن هم فراهم کردن مقدمات برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال با حضور اعضای مجمع و گرفتن تاییدیه فیفا در این مورد است. 
گفتنی است؛ در روز هشتم شهریور ماه که انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد یک نماینده از کنفدراسیون فوتبال آسیا و یک نماینده از فیفا در جلسه اعضای مجمع حضور خواهند داشت.

نظر شما