شناسهٔ خبر: 55601741 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

پخش زنده والیبال ایران آذربایجان 23 مرداد 1401 | نیمه نهایی بازی های کشورهای اسلامی قونیه

صاحب‌خبر -

پخش زنده والیبال ایران آذربایجان 23 مرداد 1401 را با ما ببینید؛ این دیدار در چارچوب رقابت های بازی های کشورهای اسلامی امروز ساعت 14:30 برگزار می‌شود.

به گزارش انصاف ورزشی، در این دوره از بازی‌های کشورهای اسلامی که به نوعی المپیک کشورهای مسلمان است، بیش از 4 هزار ورزشکار از 56 کشور اسلامی حضور یافته و در 21 رشته ورزشی به میزبانی شهر قونیه ترکیه با هم به رقابت می پردازند.

کاروان ورزشی ایران تا پایان روز پنجم رقابت ها با 77 مدال در رتبه دوم جدول توزیع مدال ها قرار دارد. تیم ملی ب والیبال ایران با مربیگری عظیم جزیده در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی حضور یافته است تا چهارمین مدال این بازی ها را برای والیبال ایران به دست بیاورد.

پخش زنده والیبال ایران آذربایجان 23 مرداد

تیم والیبال ب ایران که چهره هایی چون بردیا سعادت را نیز به همراه دارد در دیدار اول خود سه بر صفر از سد قطر گذشت و دیدار دوم نیز در سه ست پاکستان را شکست داد اما در دیدار آخر خود 3 بر 2 مغلوب ترکیه شد تا ترکیه به همراه ایران و به شکلی دراماتیک به عنوان تیم دوم صعود کند. امروز نیز در مرحله نیمه نهایی ملی پوشان به مصاف جمهوری آذربایجان خواهند رفت. برای دیدن پخش زنده والیبال ایران آذربایجان 23 مرداد 1401 در ساعت 14:30 از لینکهای زیر استفاده کنید.

پخش زنده والیبال ایران آذربایجان 23 مرداد 1401 | نیمه نهایی بازی های کشورهای اسلامی قونیه پخش زنده والیبال ایران آذربایجان 23 مرداد 1401 | نیمه نهایی بازی های کشورهای اسلامی قونیه

بیشتر بخوانید: صعود والیبال مردان ایران به فینال بازی های کشورهای اسلامی

بیشتر بخوانید: صعود والیبال زنان ایران به فینال بازی های کشورهای اسلامی

لینک 1: شبکه خارجی

لینک 2: شبکه داخلی

انتهای پیام

نظر شما