شناسهٔ خبر: 55601314 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

ماموستا شیرزادی: حمله به سلمان رشدی مرتد نشان داد فتوای تاریخی امام پا برجاست

حوزه/امام جمعه شهرستان مریوان گفت: حمله ای که به سلمان رشدی مرتد توسط یک جوان مسلمان صورت گرفت، نشان داد که بعد از گذشت سالیان هنوز فتوای مهم و تاریخی امام به قوت پا برجاست.

صاحب‌خبر -

ماموستا مصطفی شیرزادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان با اشاره به حمله به سلمان رشدی، نویسنده کتاب اهانت آمیز «آیات شیطانی» اظهار داشت: حمله ای که به سلمان رشدی مرتد توسط یک جوان مسلمان صورت گرفت، نشان داد که بعد از گذشت سالیان هنوز فتوای مهم و تاریخی امام به قوت پا برجاست.

امام جمعه شهرستان مریوان ادامه داد: حمله استشهادی این جوان مسلمان به عامل توهین به قرآن و رسول اکرم (ص) زنگ خطری برای کسانی است که به هر بهانه ای دست به اهانت به اعتقادات مسلمین می زنند.

وی در ادامه با انتقاد از بیانیه یکی از سران فتنه و سخنانی که در آن مطرح شده است، افزود: توهین به داشته های اسلامی و ملی از سوی این فرد معلوم الحال نشان می دهد که هنوز فتنه گران برای فتنه ای دیگر بیدارند و مترصد فرصت مناسبت برای عملی کردن این نیت پلید خود هستند.

ماموستا شیرزادی عنوان کرد: از سوی دیگر این سؤال مطرح می شود که اگر وی به نتیجه انتخابات سال ۸۸ معترض است، چه علتی دارد که شهدا و مدافعان حرم را اینگونه مورد اهانت قرار می دهد؟

امام جمعه شهرستان مریوان گفت: توهین به شهدا به ویژه شهید همدانی از سوی این لیدر فتنه گران سال ۸۸ نشان داد که آنان نه تنها با نظام سر عناد دارند، بلکه با اسلامیت و جمهوریت مخالف هستند.

انتهای پیام

نظر شما