شناسهٔ خبر: 55601267 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

راه‌اندازی نخستین پارک دانش‌بنیان جنوب کشور| تخصیص ۳۷۳ میلیارد تومان برای تکمیل سد سرچشمه در بوشهر

بوشهر- هاشمی مدیر عامل پالایشگاه جم با اشاره به راه‌اندازی نخستین پارک علم و فناوری و دانش بنیان در جنوب کشور از تخصیص ۳۷۳ میلیارد تومان برای تکمیل سد سرچشمه خبر داد.

صاحب‌خبر -

سید مهدی هاشمی در حاشیه نشست با اهالی رسانه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: نقش رسانه‌ها در رشد و اعتلای استان و کشور بر کسی پوشیده نیست و تقویت رسانه‌ها موجب پیشرفت و توسعه می‌شود.

وی افزود: نقدهای مشفقانه اهالی رسانه موجب شناخت مشکلات و دغدغه‌های مردمی می‌شود و اگر رسانه‌ها پویا و سرزنده باشند خیلی از مشکلات رفع می‌شود.

مدیر عامل پالایشگاه فجر جم خاطر نشان کرد: پالایشگاه جم در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی عملکرد قابل دفاعی داشته و برای محیط پیرامونی پروژه‌های عام‌المنفعه متعددی اجرایی کرده است.

هاشمی از تخصیص ۳۷۳ میلیارد تومان برای تکمیل سد سرچشمه خبر داد و تصریح کرد: تاکنون حدود ۱۶۰ میلیارد تومان به کارفرما پرداخت شده و ۲۱۳ میلیارد تومان نیز مصوب شده که در موعد مقرر در اختیار وزارت نیرو به عنوان کارفرمای پروژه قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: سد سرچشمه تاکنون ۷۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم تا پایان امسال وارد مدار شود.

مدیر عامل پالایشگاه جم ابراز داشت: نخستین پارک علم و فناوری و دانش بنیان در جنوب کشور با همکاری پالایشگاه جم و با مشارکت ۲ وزارتخانه نفت و علوم و ۳۰ شرکت فناور برجسته کشوری بزودی احداث و راه‌اندازی می‌شود.

هاشمی گفت: بدون تردید راه‌اندازی این پارک دانش بنیان گامی در ایجاد اشتغال پایدار و بهبود وضعیت کسب و کار در منطقه است.

نظر شما