شناسهٔ خبر: 55599824 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پرکاس: هاشمی نسب مختار است/ فقط به داور گفتم نیمکت فولاد توهین کرد

پریسا زنگنه منش

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان این که نسبت به داور عصبانی نشدم، گفت: در یک صحنه فقط گفتم نیمکت فولاد توهین کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، رضا پرکاس در نشست خبری بعد از بازی با فولاد خوزستان که امشب با تساوی بدون گل به پایان رسید، اظهار کرد: به اهدافی که می‌خواستیم در این بازی رسیدیم. برای من بستن فضاهای حریف و ندادن فرصت برای ارسال‌ها مهم بود که به آن دست پیدا کردیم. 

وی ادامه داد: ما یک سری معذوریت‌ها داشتیم اما با تفکراتی که داشتیم و همچنین دوندگی بسیار بازیکنانمان توانستیم نواقصی که بعضاً می‌توانستیم در ترکیب داشته باشیم را رفع کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره مشکل گلزنی تیمش گفت: در ۱۵ دقیقه نیمه اول یکی، دو موقعیت گل زنی داشتیم اما باید این را هم بدانید که ما در این بازی میهمان بودیم و فولاد به خوبی بازی را به گردش می‌آورد. ما بیشتر هدفمان این بود که راه‌های رسیدن حریف به گل را ببندیم اما نه با دفاع مطلق. ما در این بازی دفاع مطلق نکردیم و با توجه به بضاعت بازیکنانمان کار کردیم.

وی ادامه داد: یکسری از بازیکنان ما مصدومیت داشتند و یکی، دو بازیکن اصلاً به این دیدار نرسیدند و ما باید چنین تاکتیکی را برای بازی با فولاد اتخاذ می‌کردیم.

پرکاس در پاسخ به این سؤال که شما در پایان بازی خیلی فروتنانه به کادر فنی حریف تبریک و خسته نباشید، گفتید اما گویا آقای هاشمی نسب شما را همراهی نکرد، عنوان کرد: به هر حال هاشمی نسب مختار است و وظیفه من این بود که به عنوان یک مربی وقتی بازی با هر نتیجه‌ای تمام می‌شود به سمت کادر فنی تیم حریف بروم. برای من فرقی ندارد بازی با چه نتیجه‌ای تمام شود و قطعاً به کادر فنی حریف خسته نباشید می‌گویم. اینکه کادر فنی حریف پذیرا باشد یا نباشد، مهم نیست. اما من کارم را به عنوان یک مربی حرفه‌ای انجام دادم و جوابگوی کس دیگری نیستم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سؤال که آیا تیم شما در خانه به شکل دیگری بازی خواهد کرد، گفت: همان طور که حریف‌های ما متفاوت هستند، آرایش و نحوه بازی ما نیز قطعاً متفاوت خواهد بود. ما هفته آینده قطعاً یکی، دو بازیکن دیگرمان به تیم اضافه خواهند شد و بازیکنانمان به فرم ایده آل‌تری خواهند رسید. ما تیمی نیستیم که بخواهیم بسته بازی کنیم و باید با توجه به بضاعت بازیکنانمان بهترین تاکتیک را اتخاذ کنیم. امروز مثل فولاد با تک مهاجم کار کردیم. اما در مجموع سیستم‌ها جوابگو نیست و شعاع حرکتی بازیکن است که تاکتیک ها را تعیین می‌کند. 

پرکاس درباره اینکه در حین بازی مشاهده می‌شد، آقای قاسم پور نیز نکاتی را به بازیکنان گوشزد می‌کرد، خاطرنشان کرد: من نشنیدم و وقتی من چنین چیزی را نشنوم بعید می‌دانم بازیکن درون زمین هم بشنود. البته آقای قاسم پور مدیر فنی باشگاه است و نقطه نظراتی که داشته باشد قطعاً فوتبالی است و قطعاً با توجه به اینکه خوب هستند، به کار خواهیم گرفت. 

وی بیان کرد: یک بازیکن اروگوئه‌ای قرار است به جمع ما اضافه شود. او بازیکن فعال و آماده‌ای است و اگر بیاید بلافاصله می‌تواند در ترکیب ما بازی کند. دومین بازیکن از کشور تاجیکستان است که منتظر او هستیم. هر دو بازیکن تهاجمی هستند و بسیار می‌توانند به روند تیم ما کمک کنند تا بازی‌های تهاجمی‌تری به نمایش بگذاریم و قطعاً در بازی آینده تهاجمی‌تر خواهیم شد.

پرکاس درباره عصبانیتش از داور عنوان کرد: من نسبت به داور عصبانی نشدم. در یک صحنه فقط گفتم نیمکت حریف توهین کرد. به نظر من داوری بسیار عالی بود. من هیچ وقت بعد از سوت پایان بازی هیچ نظری درباره داوری نخواهم داشت. من در آلمان داور بودم و می‌دانم داور تمام تلاش خود را می‌کند تا بهترین قضاوت را داشته باشد و ما مربیان باید به داور کمک کنیم.

انتهای پیام

نظر شما