شناسهٔ خبر: 55599561 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پرکاس: در حد بضاعت‌مان عمل کردیم و دفاع مطلق نداشتیم/ من نباید پاسخگوی رفتار مربی فولاد باشم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تأکید کرد، تیمش در مصاف با فولاد در اندازه بضاعت خود عمل کرده و رو به دفاع مطلق نیاورده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اهواز، رضا پرکاس پس از تساوی بدون گل صنعت نفت آبادان مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: به اهدافی که در این بازی داشتیم، رسیدیم. این اهداف برای ما بستن فضاهای تیم حریف و ندادن فرصت برای ارسال‌های مناسب بود. ما یکسری معذوریت‌ها داشتیم، ولی با تفکرات کادر فنی و دوندگی بچه‌ها توانستیم نواقصی را که بعضاً در ترکیب داشتیم، رفع کنیم.

وی درباره اینکه تیمش کمتر صاحب موقعیت گلزنی شد و در پاسخ به این سؤال که آیا این مسئله در آینده مشکل‌ساز نخواهد شد، گفت: ما در همان 15 دقیقه ابتدایی یکی دو موقعیت داشتیم، ولی باید به این مسئله نگاه کنیم که ما در این بازی میهمان بودیم. ضمن اینکه فولاد بازی را خوب به جریان درمی‌آورد. هدف ما در بازی امروز این بود که راه‌های رسیدن حریف به گل را ببندیم، ولی نه با دفاع مطلق. ما دفاع مطلق نداشتیم و از نیمه خودمان دفاع کردیم که آنهم با توجه به بضاعت بازیکنان‌مان بود. ما یکسری بازیکن مصدوم داریم و یکی دو نفر به بازی امروز نرسیدند و بر همین اساس، می‌بایست چنین تاکتیکی را انتخاب می‌کردیم.

پرکاس درباره اینکه به نظر می‌رسید در پایان بازی با برخورد خوبی از سوی مهدی هاشمی‌نسب مربی تیم فولاد مواجه نشده است، عنوان کرد: وظیفه من این است که به‌عنوان یک مربی زمانی که مسابقه با هر نتیجه‌ای تمام می‌شود، قطعاً به همه اعضای کادر فنی و همچنین تیم داوری خسته نباشید بگویم. حالا اینکه کادر فنی حریف پذیرای این موضوع باشد یا نباشد، اهمیتی ندارد. مسئله مهم این است که من کاری را که باید به‌عنوان یک مربی حرفه‌ای انجام داده باشم، انجام بدهم. من جوابگوی فرد دیگری نیستم.

سرمربی صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش در بازی‌های خانگی نمایش متفاوتی خواهد داشت، گفت: قطعاً همین‌طور است. همان‌طور که حریفان ما متفاوت هستند، آرایش و نحوه بازی ما نیز قطعاً متفاوت خواهد بود. برای دیدار آینده یکی دو بازیکن به ما اضافه می‌شوند، ضمن اینکه بازیکنان به فرم ایده‌آل‌تری خواهند رسید، ولی اجازه بدهید که بازی به بازی پیش برویم. ما تیمی نیستیم که بسته بازی کنیم، ولی قبول کنید که با توجه به بضاعت بازیکنان، در هر وضعیتی باید بهترین تاکتیک را اتخاذ کنیم؛ این مسئله می‌تواند تغییر سیستم، مسائل مربوط به شعاع حرکتی بازیکنان و یا ... باشد. شاید این احتمال وجود داشته باشد که ما در بازی بعدی با دو مهاجم به میدان برویم. ما در بازی امروز مثل فولاد با یک مهاجم بازی می‌کردیم، با این تفاوت که بازیکنان حریف از جناحین به حمله اضافه می‌شدند.

پرکاس درباره نکات فنی که ابراهیم قاسم‌پور به‌طور مستقیم به بازیکنان صنعت نفت منتقل می‌کرد، اظهار داشت: من چیزی در این باره نشنیدم. اگر من که کنار خط ایستاده بودم، صدای او را نشنیده باشم، بعید می‌دانم که بازیکنان هم شنیده باشند. او به هر حال مدیر فنی باشگاه است و نقطه نظراتش قطعاً فوتبالی است و اگر خوب باشد، به کار خواهیم گرفت.

پرکاس درباره جذب بازیکنان جدید تأکید کرد: سعی می‌کنیم برای بازیکنان جدید بلیت تهیه شود و بیایند. یکی از آنها اروگوئه‌ای است و در لیگ اروگوئه بازی می‌کند. او حتی سه روز قبل هم بازی کرد و پاس گل داد. بنابراین از وقتی که بیاید، می‌تواند در ترکیب اضافه شود و احتیاجی به بدنسازی ندارد. فقط باید به هماهنگی برسد که معتقدم بازیکنی که در آن سطح بازی کرده باشد، هماهنگی‌اش بسیار ساده است و فکر نکنم زیاد به مشکل برخورد کند. نفر دوم هم از تاجیکستان است که منتظر هستیم بیاید. هر دو بازیکن تهاجمی هستند و می‌توانند به ما کمک کنند تا بازی‌های تهاجمی‌تری ارائه کنیم.

وی در پایان درباره اعتراضش به داور تصریح کرد: من از دست داور عصبانی نشدم. فقط در یک صحنه گفتم که یک نفر از نیمکت حریف توهین کرد و توهین در فوتبال کارت دارد. داوری بسیار عالی بود و به نوبه خودم هیچ وقت پس از سوت پایان بازی هیچ‌گونه نظری درباره داور نمی‌دهم، چون بازی تمام شده است. من خودم در آلمان داور بودم و می‌دانم داور تمام سعی خود را می‌کند که بهترین قضاوت را داشته باشد. این ما مربیان هستیم که باید به او کمک کنیم، چه در زمان برد، چه مساوی و چه باخت.

انتهای پیام/

نظر شما