شناسهٔ خبر: 55599464 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پرکاس: به اهدافی که می‌خواستیم رسیدیم/ هاشمی نسب مختار است که جوابم را بدهد یا نه

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: مقابل فولاد به اهدافی که می‌خواستیم رسیدیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، رضا پرکاس پس از تساوی بدون گل نفت آبادان مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: در بازی به اهدافی که می‌خواستیم رسیدیم. برای ما بستن فضا و گرفتن فرصت ارسال‌ها از حریف برای ما مهم بود. هرچند ارسالی شد، اما با کیفیت نبود.

وی گفت: در نیمه اول یکی دو موقعیت داشتیم، اما باید این تصور را کنید که مهمان هستیم. ما باید راه های حمله حریف را می‌بستیم اما نه با دفاع مطلق. با توجه به بضاعتی که داشتیم کار کردیم، اما دفاع مطلق نکردیم.

سرمربی نفت آبادان در مورد اینکه هاشمی نسب ظاهرا جواب خسته نباشید شما را نداده است، گفت: به هرحال او مختار است. وظیفه من است که به عنوان یک مربی وقتی بازی تمام می‌شود با هر نتیجه‌ای که شد به داور و تیم حریف خسته نباشید بگویم.

پرکاس در مورد اینکه نفت آبادان در خانه با شکل متفاوتی بازی خواهد کرد یا خیر، عنوان کرد: قطعا همینطور است. همانطور که حریفان متفاوت هستند، نحوه بازی ما هم متفاوت خواهد شد.برای هفته دیگر یکی دو بازیکن به ما اضافه می‌شوند. ما تیمی نیستیم که بخواهیم بسته بازی کنیم. قبول کنید که برای هر شرایطی و هر بازی بهترین تاکتیک را اتخاذ کنیم. مقابل فولاد با تک مهاجم بازی کردیم و شاید در دیدار بعدی با دو مهاجم بازی کنیم. فولاد هم تک مهاجم بود و از جناحین اضافه می‌شدند. به هرحال سیستم ها جوابگو نیست و این شعاع حرکتی بازیکنان است که تاکتیک‌ها را مشخص می‌کند.

سرمربی نفت آبادان در خصوص اینکه قاسمپور مدیر فنی باشگاه نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می‌کرد و آیا او این اجازه را دارد که مستقیم با داخل زمین صحبت کند یا خیر، گفت: من نشنیدم. اگر من که کنار خط بودم، نشنیدم، پس  بازیکن هم نشنیده است.

وی در مورد اینکه گفته شده دو بازیکن خارجی قرار است اضافه شود، عنوان کرد: بله به من گفتند ویزای یک بازیکن نهایی شده و امیدوارم تا 48 ساعت آینده بلیت او هم تهیه شود و بیاید. یک بازیکن اروگوئه‌ای است و چند روز قبل هم بازی کرد و پاسی گل هم داد. او آماده است و وقتی بیاید مستقیم بازی می‌کند. بازیکن دوم هم از تاجیکستان است و هر دو یار تهاجمی هستند و می‌توانند کمک کنند. در بازی آینده قطعا تهاجمی تر خواهیم شد.

پرکاس  در خصوص اعتراض به داوری گفت: اعتراض به داوری نبود بلکه در یک صحنه گفتم یکی از نیمکت حریف توهین کرد. البته داوری خیلی خوب کار کرد. اعتقاد من این است که بعد از 90 دقیقه دیگر در مورد داوری صحبت نکنم. من خودم در آلمان داور بودم و وظیفه ما مربیان است که به داور مسابقه کمک کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما