شناسهٔ خبر: 55592553 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

آناج گزارش می‌دهد؛

رونمایی رسمی از تراکتـورِ بردیف/ سرخ‌پوشان در اندیشه فتح قلعه ژنرال

تیم فوتبال تراکتور در نخستین گام از لیگ بیست‌ودوم همانند فصل گذشته در سیرجان به مصاف گل‌گهر می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، بیست‌ودومین دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز گذشته با انجام 5 دیدار رسماً افتتاح شد و در ادامه هفته نخست امروز (شنبه) سه دیدار در شهرهای اصفهان، اهواز و سیرجان برگزار می‌شود.

مصاف تیم‌های تراکتور و گل‌گهر یکی از دیدارهای امشب است که از ساعت 20:30 با قضاوت گروه داوری کوپال ناظمی، محمد عطایی، بهمن عبدالهی، ایمان کهیش در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان آغاز خواهد شد.

دوئل تیم‌های سیزدهم و چهارم فصل قبل

تراکتور فصل گذشته را با عملکرد کابوس‌وار و ایستادن در رده سیزدهم جدول به اتمام رساند؛ بدترین رتبه این تیم از زمان بازگشت به لیگ برتر که در شان محبوب‌ترین تیم آسیا نبود و کام پرشورهای دیار آذربایجان را حسابی تلخ کرد.

این درحالی است که گل‌گهر در لیگ بیست‌ویکم در سومین فصل حضورش در سطح اول فوتبال ایران نتایج خوبی گرفت و علیرغم اینکه با کسر امتیاز از کورس جا ماند، اما با کسب عنوان چهارمی کارنامه قابل قبولی را به ثبت رسانید.

متفاوت در نقل‌وانتقالات

تراکتور با تغییر و تحول اساسی وارد لیگ بیست‌ودوم می‌شود. این تیم در نقل‌وانتقالات یکی از تیم‌های پُر رفت و آمد بوده و با استخدام «قربان بردیف» مربی کارکشته و ستارگان خارجی امیدوار است تا به صف مدعیان بازگردد.

برخلاف تراکتور اما گل‌گهر با کمترین تغییرات به استقبال فصل جدید می‌آید. هدایت تیم سیرجانی بازهم بر عهده امیر قلعه‌نویی است و این تیم فقط 5 بازیکن جدید به خدمت گرفته که از این حیث جزو باثبات‌ترین‌ها محسوب می‌شود.

مرموزها مقابل مزبورها!

تراکتورِ قربان بردیف تیمی ناشناخته برای فوتبال کشور است و امروز به شکل رسمی از این تیم رونمایی خواهد شد. البته سرمربی جدید تی‌تی‌ها در فوتبال روسیه و قزاقستان که پیش از این کار کرده، با تفکرات تدافعی شناخته می‌شود.

در آنسو اما سبک بازی تیم‌های قلعه‌نویی بر مبنای فوتبال فیزیکی و استفاده از کناره‌هاست. گل‌گهر با توجه به بازیکنان بلندقامتی که در خط حمله خود دارد، روی سانتر از جناحین و ضربات شروع مجدد برای هر حریفی خطرناک است.

خاطره تلخ تراکتور از استارت در سیرجان

تیم‌های تراکتور و گل‌گهر برای هفتمین بار در لیگ برتر فوتبال برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند. در 6 تقابل پیشین دو تیم، سرخ‌پوشان آذربایجان با سه برد، 2 مساوی و یک باخت برابر آبی‌های سیرجان برتر ظاهر شده‌اند.

نکته جالب این است که دو تیم برای دومین بار پیاپی در هفته اول به میزبانی سیرجان به مصاف هم می‌روند. تراکتور فصل گذشته در زمین گل‌گهر شروع بسیار نامناسبی داشت و با خاطره بد پا به این دیدار می‌گذارد.

تقابل سرمربیان پرافتخار داخلی و خارجی

امیر قلعه‌نویی معروف‌ترین چهره مشترک بازی تراکتور و گل‌گهر است. ژنرال فوتبال ایران در دو مقطع در لیگ یازدهم و سپس در لیگ‌های پانزدهم و شانزدهم هدایت تراکتور را بر عهده داشته و امشب مقابل تیم سابق خود قرار می‌گیرد.

تقابل قلعه‌نویی با بردیف به‌عنوان پرافتخارترین سرمربیان داخلی و خارجی لیگ جالب توجه خواهد بود. جایی که سرمربی ترکمنستانی اولین حضور خود در فوتبال ایران را تجربه خواهد کرد و باید دید که کارش را چگونه استارت می‌زند؟

انتهای پیام/

نظر شما