شناسهٔ خبر: 55591410 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

راهکارهای تبلیغاتی مقیاس‌پذیر با ایجاد تابلوهای دیجیتال

متخصص زیرساخت‌های دیجیتالی کوانتلا (Quantela) برای ایجاد تابلوهای تبلیغاتی کاملاً دیجیتالی برای فضاهای عمومی و خصوصی با شرکت تبلیغات در فضای باز Liquid Outdoor همکاری می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، متخصص زیرساخت‌های دیجیتالی و شرکت خدمات فناوری «کوانتالا» با مدیریت و تجزیه‌وتحلیل برنامه‌ها و داده‌ها در راستای ایجاد راهکارهای تبلیغاتی مقیاس‌پذیر و جامع در سراسر شبکه خود با شرکت تبلیغات در فضای باز «لیکوئید» ( Liquid Outdoor) همکاری خواهد کرد. به‌عنوان بخشی از این همکاری، لیکوئید به یکی از شرکای ترجیحی تبلیغات دیجیتال کوانتالا برای پروژه‌های آینده مبتنی بر شهر هوشمند در ایالات‌متحده‌آمریکا تبدیل خواهد شد.

کوانتلا یک شرکت فناوری و ارائه‌دهنده مدل‌های کسب‌وکار مبتنی بر نتیجه است که با فراهم کردن زیرساخت‌های دیجیتالی مناسب برای مشتریان خود، آن‌ها را قادر می‌سازد تا دستاوردهای اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی بیشتری برای شرکت‌های خود به ارمغان بیاورند. این شرکت که در ابتدا تنها در زمینه فناوری‌های شهرهای هوشمند تخصص داشت در حال حاضر از طریق فناوری‌هایی مانند تبلیغات دیجیتالی، روشنایی هوشمند، ترافیک هوشمند، و خدمات دیجیتالی شهروندی مجموعه وسیعی از مدل‌های تجاری نتیجه‌بخش ارائه می‌دهد. لیکوئید نیز دارای مجموعه‌ای از بیلبوردهای دیجیتالی ثابت، رسانه‌های مبتنی بر مکان، مبلمان خیابانی و کیوسک‌های هوشمند تعاملی دیجیتالی است که فضاهای عمومی و خصوصی را قادر می‌سازد برای خود درآمد جانبی ایجاد کنند.

کوانتلا طی این همکاری، برای مدیریت و نظارت بر داده‌ها در ایالات‌متحده، عرضه و مدیریت کامل برنامه‌ها و بسترهای فناوری را تحت سبک‌های زندگی دیجیتالی لیکوئید پیاده‌سازی خواهد کرد و از طریق دیجیتالی کردن زیرساخت‌های شهری و فناوری‌هایی مانند تبلیغات دیجیتال، روشنایی هوشمند، ترافیک هوشمند و خدمات دیجیتالی، یک مدل کسب‌وکار مبتنی بر نتیجه (که گاهی «نتیجه به‌عنوان خدمت» یا OaaS نامیده می‌شود) به شهروندان ارائه خواهد داد.

راهکارهای تبلیغاتی مقیاس‌پذیر با ایجاد تابلوهای دیجیتال

کوانتلا در کنار برخورداری از مزایای این همکاری، با دریافت پشتیبانی از دیجیتال آلفا (Digital Alpha) به‌عنوان سرمایه‌گذار کلیدی، سرمایه اولیه ۱۵ میلیون دلاری مورد نیاز خود را برای پیاده‌سازی این پروژه و به‌دست آوردن فرصت‌های بیشتر برای توسعه فراهم خواهد کرد که بازپرداخت این سرمایه از طریق درآمد تبلیغاتی مشترک در طول مدت معامله انجام خواهد گرفت.

دیجیتال آلفا یک سازمان پیشروی مدیریت دارایی متمرکز بر زیرساخت‌های دیجیتالی است که از این زیرساخت‌ها به‌عنوان سخت‌افزارها، نرم‌افزارها و خدماتی یاد می‌کند که ستون فقرات اقتصاد دیجیتال را فراهم می‌آورد و پیش از این روی پیاده‌سازی مدل OaaS در شهر «ایری» ایالت پنسیلوانیا سرمایه‌گذاری کرده است. این مدل ایری را قادر ساخت برای شهروندانش وای‌فای رایگان فراهم کند و در عین حال بر اجرای قانون، کنترل هوشمند ترافیک، پارکینگ هوشمند و روشنایی خیابان‌ها با مصرف بهینه انرژی نظارت داشته باشد.

راهکارهای مبتنی بر داده کوانتلا بر ایجاد منافع اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی بیشتر برای همه متمرکز شده است و داده‌ها و تجزیه‌وتحلیل‌های تولید شده توسط پلت‌فرم آن به افزایش کارایی زیست‌محیطی، کاهش هزینه‌های عملیاتی و گشودن باب فرصت‌های درآمدی جدید در طول شبکه سبک زندگی کمک می‌کند. در این زمینه پلت‌فرم کوانتلا برای توسعه‌دهندگان تجاری، تبلیغ‌کنندگان، شهروندان و بازدیدکنندگانی که با کیوسک‌های دیجیتال سر و کار دارند ارزش می‌افزاید.

مشارکت کوانتلا، دیجیتال آلفا و لیکوئید ترکیبی منحصربه‌فرد از فناوری، تأمین مالی و قابلیت‌های تبلیغاتی به بازار ارائه می‌دهد تا بتوانند راه‌حل‌هایی جدید در مقیاس و سرعتی ارائه دهند که پیش از این ممکن نبوده است و مزایای مثبت زیست‌محیطی و اجتماعی فراهم می‌کند که مؤلفه‌های مهمی برای ردیابی هر سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

راهکارهای تبلیغاتی مقیاس‌پذیر با ایجاد تابلوهای دیجیتال

نظر شما