شناسهٔ خبر: 55590930 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سخت گیری می کردیم برنده می شدیم

شیری: اعتراض به داور تمام شدنی نیست

حامد شیری زننده تک گل نساجی در مصاف با مس بر این عقیده است اگر او و هم تیمی هایش بعد از گلزنی کمی سخت گیرانه تر بازی می کردند، می توانستند برنده باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، او در مورد بازی به خبرنگار ما می گوید: در هفته اول ما شناخت خوبی از تیم حریف نداشتیم و تنها می دانستیم یکی از تیم های خوب فصل گذشته است و این فصل هم در نقل و انتقالات با توجه به توان مالی عملکرد خوبی داشته است. با این اوصاف به نظر من نتیجه ای که در هفته نخست گرفتیم نتیجه بدی نبود. به خصوص که در این بازی شرایط میزبانی نداشتیم و به نوعی میهمان بودیم. هر چند بر این عقیده ام بعد از گل اگر کمی سخت گیرانه تر بازی می کردیم و تمرکز بیشتری می داشتیم می توانستیم برنده بازی باشیم. با این حال نتیجه مساوی هم نتیجه عادلانه ای بود.

حامد شیری در واکنش به این موضوع که هم چنان در نساجی پنالتی زن اول تیم بشمار می رود و یک بار دیگر توانست از روی نقطه پنالتی برای تیمش گلزنی کند؛ گفت: خب در جریان بازی وقتی پنالتی برای ما اتفاق افتاد به من پیشنهاد شد که پشت ضربه بایستم. خدا را بابت این موقعیت شکر می کنم. این کاری نیست که من به تنهایی انجام دهم و به نوعی من زحمت تیم را تکمیل می کنم. در بازی های آینده سعی خواهم کرد در پست و مسئولیتی که به من محول شده بهترین باشم و در صورت ایجاد موقعیت گلزنی خوشحال می شوم باز هم این کار را تکرار کنم.

کاپیتان نساجی در خصوص همبازی شدن با علیرضا ابراهیمی در قلب خط دفاعی تیم پرسپولیس گفت: علی بازیکن خوبی است و فصل گذشته در پرسپولیس شرایط برای بازی او مهیا نبود و با انگیزه خاصی در پی بازگشت است و می خواهد خودش را ثابت کند. در سالیانی که در فوتبال حضور داشتم با بازیکنان مختلفی بازی کردم و به نظر من در هفته اول به اتفاق علی در خط دفاعی خوب بودیم. با گذشت زمان تلاش خواهیم کرد به هماهنگی بیشتر دست پیدا کنیم.

حامد شیری پیرامون اعتراض مس به داوری هم این چنین توضیح داد: اعتراض به داوری همیشه در فوتبال ما وجود داشته و تا زمانی که ما بروز نشویم این اتفاق تکرار می شود حتی اگر قرار باشد 50 سال دیگر هم سپری شود. صحبت خاصی در این خصوص ندارم چون می دانم اعتراض به داوری تمام شدنی نیست. حتما یک مشکلی وجود داشته که همه کشورها به استفاده از کمک داور وید ئویی روی آوردند اما ما هنوز شرایط استفاده از این تکنولوژی را پیدا نکردیم و مادامی که نخواهیم بروز شویم همیشه این داد و بیدادها و اعتراض ها وجود خواهد داشت.

کاپیتان نساجی در پایان در مورد بازی هفته بعد با سپاهان گفت: سپاهان یک تیم خوب و با کیفیت است. به دنبال این است در فصل جدید موقعیت های از دست رفته در گذشته را جبران کند. بازی سختی پیش رو خواهیم داشت. در فرصت باقی مانده تلاش خواهیم کرد خوب تمرین کنیم تا نمایش خوبی برابر سپاهان داشته باشیم و در نهایت دست پر میدان را ترک کنیم.

برچسب‌ها:

نظر شما