شناسهٔ خبر: 55590735 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

فرمانده انتظامی صحنه؛

تفریحی که با قتل دوست در صحنه همراه بود/ دستگیری عاملان قتل پیش از فرار

سرهنگ منوچهر رضایی اظهار داشت:پنجشنبه شب و پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری در میدان مطهری شهر صحنه میان ۳ جوان ۲۵ تا ۲۸ ساله تیمی از مأموران به سرعت در محل حاضر شدند.

صاحب‌خبر -

 فرمانده انتظامی صحنه از وقوع قتل جوان ۲۵ ساله ای در این شهرستان به دست دوستان خود خبر داد و گفت: افراد قاتل نیز پیش از فرار دستگیر شدند.

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل و انجام تحقیقات ابتدایی دریافتند که این ۳ نفر برای تفریح به سراب دربند صحنه مراجعه کرده‌اند اما در مسیر برگشت دچار اختلاف شده و باهم درگیر می شوند.

سرهنگ رضایی افزود: در این درگیری ۲ نفر از آن ها با چاقو دوست ۲۵ ساله خود را زخمی و متواری می شوند که متاسفانه فرد مجروح به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست می دهد.

رییس پلیس شهرستان صحنه ادامه داد: با قتل جوان ۲۵ ساله پرونده وارد فاز جدیدی شد و ماموران بلافاصله اقدامات اطلاعاتی و تخصصی خود را برای شناسایی و دستگیری عاملان قتل آغاز کردند.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی و انتظامی صحنه توانستند به فاصله کمی از وقوع جنایت هردو عامل قتل را در عملیات هایی جداگانه پیش از آنکه فرصت فرار و خروج از شهرستان پیدا کنند، دستگیر و آلت قتاله نیز از آن ها کشف شد.

سرهنگ رضایی در پایان از تشکیل پرونده ای در این خصوص خبر داد و گفت: بازجویی از عاملان قتل جوان ۲۵ ساله برای مشخص شدن انگیزه آن ها ادامه دارد.

نظر شما