شناسهٔ خبر: 55590673 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

کمبودهای استقلال ساپینتو شوک به موقع برای شاگردان ساپینتو

صاحب‌خبر -

شفقنا ورزشی- استقلال در دیدار برابر سپاهان بازی ضعیفی را به نمایش گذاشت و تقریبا هیچ تاکتیک و برنامه لازمی برای گل زدن نداشت.

به گزارش شفقنا ورزشی، استقلال در حساس ترین و جذاب ترین بازی هفته نخست رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان رفت.

این بازی از هر نظر برای آبی پوشان و تیم اصفهانی حساس بود و جزو بازی های به شمار می آمد که قطعا در سرنوشت قهرمانی تاثیر گذار خواهد بود.

استقلال یک فصل بدون باخت را پشت سرگذاشت و برای این تیم بسیار مهم بود که در این بازی هم شکست نخورد اما شاگردان ساپینتو نه تنها در آزادی شکست خوردند بلکه یک نمایش ناامید کننده هم داشتند.

تیم آبی پوش پایتخت که در این بازی از چند بازیکن جدید خود هم رونمایی کرد نمایش بسیار ضعیفی داشت. استقلال در این بازی باوجود آنکه بازی های دوستانه پیش از فصل خوبی داشت اما هیچ تاکتیک و برنامه ای برای زدن گل به سپاهان نداشت.

برخلاف فصل قبل خبری از نفوذ از کنارها نبود و از سانترهای دقیق حردانی و وریا غفوری هم خبر نبود تا تیم ساپینتو بازنده دوئل سنگین ابتدای فصل باشد.

استقلال در دیدار برابر سپاهان انگیزه لازم را برای رسیدن به گل نداشت. آنها برای دقایقی احساسی بازی کردند و روی یک ضد حمله دفاعی که فصل قبل به سختی گل می خورد به راحتی باز شد و گل دوم را هم دریافت کرد.

نکته بسیار مهم دیگر درباره استقلال اینکه تیم کنونی فاقد جذابیت لازم است البته این مسئله گذرا است و با اضافه شدن قایدی، محبی، صالح حردانی، کاوه رضایی و آمانوف شاهد یک تیم متفاوت از آبی پوشان خواهیم بود.

استقلال در دیدار برابر سپاهان نتوانست انتظارات را برآورده کند و حداقل این تیم نه برنامه ای برای گل زدن داشت و نه انگیزه و جذابیت لازم را داشت البته هنوز زود است که درباره مرد پرتغالی و تیم او قضاوت کرد چرا که ابتدای لیگ است و از خریدهای بزرگ و تاثیر گذار تیم هم رونمایی نشده است.

پیش بینی می شود که در بازی های پیش رو با حضور قایدی و محبی در دو طرف و قرار گرفتن کاوه رضایی در پیشانی خط حمله شاهد بازگشت جذابیت و انگیزه به استقلال بود.

نظر شما