شناسهٔ خبر: 55590671 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رسانه‌های گلستان ندای حق‌طلبی را به گوش جوانان برسانند/ سپاه برای انتقال پیام انقلاب در کنار خبرنگاران است

گرگان - ایرنا - فرمانده سپاه نینوا گلستان با تقدیر از تلاش رسانه‌های استان برای روشنگری و آگاه‌سازی جامعه گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران استان با انسجام و وحدت در مقابل بمباران فضای مجازی ایستادگی کرده و ندای حق‌طلبی را به گوش جوانان برسانند.

صاحب‌خبر -

سردار علی ملک شاهکوهی روز شنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز گلستان و گرامیداشت شهید محمود صارمی و هفته خبرنگار اظهارداشت: با انسجام و وحدت در رسانه‌های انقلاب اسلامی می‌توان در مقابل امپراطوری رسانه‌ای سنگین غرب که صهیونیست ها با فرماندهی شبکه های آمریکایی آنان را هدایت می‌کنند ایستادگی کرد.

وی بیان کرد: اصحاب رسانه با تبیین درست می توانند جوانان را از بمباران رسانه‌ای دشمن حفظ کرده و خدمات ارزشمند نظام را با تکیه بر جهاد تبیین به گوش آنان برسانند.

سردار ملک شاهکوهی به سابقه تلاش دشمنان برای آسیب زدن به ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: در دفاع مقدس فقط یک کشور آن‌هم به صورت زبانی با ایران همراهی کرد و همه کشورها علیه ما بودند و به صورت مستقیم و غیرمستقیم قصد نابودی ما را داشتند اما با عنایت خداوند به موفقیت رسیدیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان کرد: در ۴۳ سال پس از پیروزی انقلاب با اعتقاد به اینکه «عزت، ذلت، پیروزی و شکست دست خداست» گام برداشتیم و نتایج آن با پیشرفت در عرصه‌های گوناگون قابل مشاهده است.

رسانه‌های گلستان ندای حق‌طلبی را به گوش جوانان برسانند/ سپاه برای انتقال پیام انقلاب در کنار خبرنگاران است

وی گفت: مقاومت مردم ایران در جبهه‌ها به نمادی برای ایستادگی مبارزان ، عراق، لبنان، فلسطین و یمن تبدیل شد و شکست‌های فراوانی را به آمریکا و تحمیل کرد که این مقاومت نتیجه صبر و صبوری ملت ایران بود.

سردار ملک‌شاهکوهی افزود: بیان نمونه‌های صبوری و استقامت مردم ایران در جنگ تحمیلی بخشی از جهاد تبیین است و در این راستا باید حقایقی که در انقلاب اسلامی شکل گرفته را به گوش مردم ایران برسانیم .

وی بیان کرد: سپاه و بسیج برای انتقال پیام انقلاب اسلامی به گوش جوانان به اصحاب رسانه و خبرنگاران کمک کرده و در کنار آنان خواهند بود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: عملکرد انقلاب اسلامی در چند دهه اخیر درخشان و قابل افتخار است اما دشمنان با تکیه بر رسانه‌های خود به دنبال وارانه نشان دادن این حقایق هستند.

سردار ملک شاهکوهی افزود: خداوند مسلمانان را در چشم دشمنان بزرگ کرده و پیروز می کند که در هشت سال دفاع مقدس بارها به چشم این مورد دیده شده است.

نظر شما