شناسهٔ خبر: 55590581 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

جوکار مطرح کرد:

ضرورت افزایش توجه به شهرک‌های صنعتی زارچ، ندوشن و اشکذر

نماینده مرم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی خواستار افزایش توجه مسئولان اقتصادی استان به رفع مشکلات شهرک‌ صنعتی زارچ، ندوشن و اشکذر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدصالح جوکار پیش از ظهر امروز _ شنبه بیست‌ودوم مردادماه_ در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد اظهار کرد: بعضی از زمین‌های شهرک‌های صنعتی نزدیک به ۱۰ سال است که واگذار شده اما هنوز هیچ اقدامی برای ساخت آنها انجام نشده است و یکی از مهمترین عللی که این اتفاق را رقم زده این است که زمین شهرک‌های صنعتی برای افرادی که آن را دریافت می‌کنند ارزش افزوده خوبی دارد و شخصی که اهلیت و توان لازم را ندارد اقدام به اخذ زمین برای سود آن می‌کند.

نماینده مرم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات منطقه ویژه اقتصادی اشکذر افزود: ۱۷ سال از مصوبه مجلس در این باره می‌گذرد در حالی که هنوز هیچ اقدامی برای اجرای انجام نشده است.

جوکار شهرک صنعتی زارچ را دارای مصوبه شش ساله مجلس دانست و گفت: هنوز اقدامی برای ایجاد این شهرک صنعتی صورت نگرفته است و در ناحیه صنعتی ندوشن هم همین شرایط وجود دارد.

وی با بیان اینکه باید در تمام استان زمینه توسعه و فعالیت‌های تولیدی و صنعتی را متناسب با ویژگی‌های هر منطقه ایجاد کنیم، خاطرنشان کرد: اقدامات خردی که صورت گرفته است اما منجر به حضور تولیدکنندگان و صنعتگران در این مناطق نشده هیچ ارزشی ندارد و باید امتیازات و مشوق‌هایی برای سرمایه‌گذاران در نظر بگیریم که به حضور در این شهرک‌های صنعتی ترغیب شوند.

نظر شما