شناسهٔ خبر: 55590254 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

راهیابی دوچرخه سواران مهابادی به المپیاد استعداد‌های برتر کشوری

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: تیم دوچرخه سواری پسران مهاباد در المپیاد انتخابی استعداد‌های برتر استان، جواز حضور در المپیاد کشوری را کسب کرد.

صاحب‌خبر -

قرنی مصطفی پور گفت: المپیاد انتخابی استعداد‌های برتر استان رشته دوچرخه سواری در ۲ گروه پسران و دختران ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۱، به میزبانی شهرستان خوی برگزار شد.

وی گفت: تیم دوچرخه سواری پسران مهاباد با درخشش در این مسابقات و با مربیگری دیاکو توتونچی و سرپرستی رامیار کریمیان جواز حضور در المپیاد کشوری را کسب کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: گروه سنی دو پسران متولدین ۸۶ ماده دور حذفی هیوا تیره از مهاباد، مهدی خدایاری و رامتین ابراهیمی از مهاباد و در گروه سنی دو پسران متولدین ۸۵ ماده ۲۰۰ متر سرعت، هیوا تیره مهاباد، مهدی خدایاری و رامتین ابراهیمی از مهاباد و در گروه سنی سه پسران متولدین ۸۷ در ماده دورحذفی سینا کریم زاده از مهاباد، محمدرضا محرمی و رامان قادر زاده از مهاباد و در گروه سنی سه پسران متولدین ۸۷ در ماده ۲۰۰ متر سرعت رامان قادر زاده از مهاباد، علی طاهری و سینا کریم زاده موفق به کسب جواز حضور در المپیاد کشوری دوچرخه سواری شدند.

مصطفی پور گفت: همچنین علاقه مندان به دوچرخه سواری فردا در پویشی همگانی و در راستای حمایت از سه شنبه‌های بدون خودرو" رکاب خواهند زد.

نظر شما