شناسهٔ خبر: 55588851 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بازی‌های کشورهای اسلامی؛ درخشش افقری در روز رکوردشکنی سام

تهران- ایرنا- در نخستین روز از مسابقات شنا بازی‌های کشورهای اسلامی، مهرشاد افقری با درخشش در دور مقدماتی به نیمه نهایی صعود کرد. 

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، در نخستین روز از رقابت های شنا بازی‌های کشورهای اسلامی صبح امروز (شنبه) ملی‌پوشان شنا ایران در مرحله مقدماتی ماده های ۱۰۰ پروانه، ۵۰ قورباغه، ۲۰۰ کرال پشت و ۴ در ۱۰۰ متر آزاد تیمی با حریفان خود به رقابت پرداختند.

ابتدا دو نماینده شنای ایران در ماده ۱۰۰ متر پروانه به آب زدند که مهرشاد افقری با ثبت زمان ۵۴.۷۵ در جایگاه دوم ایستاد و راهی فینال شد و علیرضا یاوری در حالی که در ماده خود پیشرو بود، به دلیل گرفتگی عضلات از ادامه مسابقه در این ماده انصراف داد.

درخشش ابوالفضل سام و رکوردشکنی در ۲۰۰ متر پشت

ابوالفضل سام در نخسین روز از مسابقات شنا بازی‌های کشورهای اسلامی موفق شد در مرحله مقدماتی ماده ۲۰۰ متر پشت رکورد شکنی کند. 

او در مرحله مقدماتی ماده ۲۰۰ متر پشت با ثبت زمان ۲:۰۴.۶۷ موفق شد رکورد ملی این ماده که پیش از این به نام خود ثبت بوده را بیش از یک ثانیه بهبود بخشد. 

سام پیش از این در مرحله سوم مسابقات لیگ شنا سال ۱۴۰۰ با ثبت زمان ۰۲:۰۶.۰۸ رکورد این ماده را به نام خود به ثبت رسانده بود.

نظر شما