شناسهٔ خبر: 55588489 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

چگونه یک کسب و کار بازسازی خانه راه‌اندازی کنیم؟

چه یک صاحب‌خانه به دنبال بازسازی یک اتاق یک نفره باشد چه به دنبال بازسازی کل خانه یا کل یک برج، امروزه فرصت‌های زیادی برای متخصصان بازسازی خانه وجود دارد تا خدمات بهبود خانه را ارائه دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از گریت کابینت، حدود یک سال پیش مرکز مشترک مسکن در دانشگاه هاروارد گزارشی منتشر کرد که نشان می‌دهد در حالی که اقتصاد ایالات متحده در سال 2020 به میزان 3.5 درصد کاهش یافت، هزینه‌های مربوط به بهبود و تعمیرات خانه بیش از 3 درصد رشد کرد و به صنعتی نزدیک به 420 میلیارد دلار تبدیل شد! این موضوع در همه جای جهان صدق می‌کند و می‌توان گفت که آینده از آن بیزینس‌های تعمیراتی و بازسازی است! اگر شما هم علاقه‌مند به راه‌اندازی کسب و کار بازسازی خانه خود هستید، این مراحل را برای شروع دنبال کنید.

بازار خود را بشناسید

دانش قدرت است و اولین و مهمترین گام شما هنگام راه‌اندازی یک کسب و کار نوسازی خانه، شناخت بازارتان است. در مورد رقبا تحقیق کنید تا از همه محصولات و خدمات موجود در بازار محلی خود ایده بگیرید. با مشاغل اطراف خود تماس بگیرید و از نمایشگاه‌ها بازدید کنید. همچنین در نمایشگاه‌های طراحی و بازسازی شرکت کنید. نمایشگاه‌های تجاری، فروشگاه‌ها یک‌جای مناسبی هستند که با فروشنده‌های زیادی زیر یک سقف پر شده‌اند و فرصتی عالی برای شبکه‌سازی، ایجاد ارتباط، مشاهده روندهای فعلی دکوراسیون خانه و یافتن تامین‌کنندگان را به شما می‌دهند.

مراقب کارهای اداری باشید

روی تمام مدارک لازم برای شروع کسب و کار خود تمرکز کنید؛ از انتخاب و ثبت نام کسب و کار خود، افتتاح حساب بانکی تجاری تا دریافت مجوز تجارت حرفه‌ای خود و پروانه و جواز کار.

چگونه یک کسب و کار بازسازی خانه راه‌اندازی کنیم؟

بررسی کنید که آیا نیاز به ارسال مدارک اضافی در سطح منطقه یا شهر دارید، زیرا بسیاری از دولت‌های محلی از شما می‌خواهند که اظهارنامه مالیاتی فروش را برای برخی کالاها و خدمات جمع‌آوری و ارسال کنید. همچنین باید تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید کارمندان را استخدام کنید، با پیمانکاران مستقل کار کنید یا ترکیبی از این دو را انجام دهید.

روی تبلیغات تمرکز کنید

تجزیه و تحلیل هزینه را برای کمک به ایجاد یک برنامه بازاریابی از راه‌های ارتقاء کسب و کار خود اجرا کنید. این‌ها ممکن است شامل رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات چاپی و تلویزیونی، استراتژی‌های دیجیتال، OTT، رویدادها، نمایشگاه‌ها و موارد دیگر باشد.

همچنین به مواد بازاریابی خاصی مانند لوگوی شرکت، وب سایت و کارت ویزیت نیاز خواهید داشت. اگر مهارت‌های اولیه طراحی دارید، می‌توانید از Canva یا Photoshop برای ایجاد پست‌های رسانه‌های اجتماعی، بروشورها، تبلیغات بنری، اینفوگرافیک و موارد دیگر استفاده کنید. یا می‌توانید بر اساس هر پروژه با فریلنسرها قرارداد ببندید.

محدوده کار را تعیین کنید

تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید خدمات خود را به عنوان یک متخصص عمومی بازسازی خانه ارائه دهید، پروژه‌های خود را با نیازهای خاص مشتری طراحی کنید، یا بر روی یک جایگاه خاص تمرکز کنید، مانند آشپزخانه‌های فضای باز، سالن‌های ورزشی خانه، کفپوش‌ها، یا بازسازی آشپزخانه‌های لوکس. بهبود فضای باز، از جمله راهروها، نرده‌ها، آلاچیق‌ها، و استخرهای داخل زمین، همیشه یک انتخاب محبوب برای صاحبان خانه است. گزینه دیگر این است که در ارائه خدمات ارتقاء، مانند تعویض سقف، دیوارپوش، پنجره‌ها و درها تخصص داشته باشید.

چگونه یک کسب و کار بازسازی خانه راه‌اندازی کنیم؟

شاید شما در یک شرکت لوله کشی و تهویه مطبوع به عنوان یک لوله کش کار کرده باشید و اکنون علاقه‌مند به راه‌اندازی کسب و کار بازسازی خانه خود هستید. شما می‌توانید با ارائه خدمات بازسازی حمام به صورت پاره وقت شروع کنید.

از قدم‌های کوچک شروع کنید

اگر هیچ تجربه قبلی در فضای بازسازی خانه ندارید، می‌توانید با کار کردن برای شخص دیگری شروع کنید تا نکات و نکات این کار را بیاموزید، یا یک یا دو اتاق را در خانه خود بازسازی کنید. فضای جدید خود را به دوستان و خانواده نشان دهید، سپس داوطلب شوید تا در ازای نظرات و ارجاعات مثبت، دفتر خانه همسایگان را با هزینه کم دوباره بازسازی کنید.

در صورت نیاز کمک بگیرید

آیا می‌توانید برخی، همه یا بیشتر کارها را خودتان انجام دهید؟ مهارت‌های اساسی بازسازی منزل، مانند نقاشی، آویزان کردن کاغذ دیواری، و چیدن کف‌پوش، معمولاً در حین حرکت آموخته می‌شوند. مهارت‌های پیشرفته‌تر، مانند طاق‌کاری سقف در اتاق نشیمن، معمولاً به دانش در سطح متخصص نیاز دارد. این یک مرحله مهم است: بدانید اگر مسئله‌ای دارید، چه زمانی باید کمک بگیرید.

بهترین شرکت بازسازی در ایران

گروه کابینت و دکوراسیون گریت با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در زمینه بازسازی‌های مسکونی، اداری و تجاری، طراحی و تولید انواع کابینت‌های کلاسیک و مدرن و دکوراسیون داخلی در حال حاضر ادعا دارد که به عنوان بهترین ارائه دهنده خدمات دکوراسیون و کابینت سفارشی در خدمت شما همراهان عزیز است؛ تخصص این گروه کار با بالاترین کیفیت و با قیمتی بی رقیب است؛ اگر به دنبال بازسازی ویلا، بازسازی خانه و خدمات دیگر در حوزه دکوراسیون داخلی هستید با شماره 09128251252 گروه کابینت و دکوراسیون گریت تماس بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما