شناسهٔ خبر: 55586073 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

لیگ برتر و جام حذفی

هم تلویزیون باخت هم استقلال

یکی از بازیکنان موفق والیبال تیم ملی ایران؛ ابوالفضل قلی پور است، این بازیکن جوان در سال ۱۴۰۰ وارد تیم ملی ایران شد و در مسابقات قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۱ به عنوان یکی از اعضا اعزام شد. در ادامه این مطلب سرپوش به بیوگرافی ابوالفضل قلی پور، این بازیکن موفق خواهیم پرداخت.

صاحب‌خبر -

تیم‌های استقلال و سپاهان در نخستین دیدار خود در فصل بیست‌و‌دوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند. این مسابقه با پیروزی ۲ بر صفر سپاهان به پایان رسید تا مورایس برنده جدال پرتغالی‌ها در هفته اول لیگ برتر باشد. استقلال که با هدایت فرهاد مجیدی در ۳۰ دیدار فصل قبل رکورد شکست‌ناپذیری در طول یک فصل را به نام خود ثبت کرده بود، در اولین بازی فصل بیست‌و‌دوم شکست خورد. آخرین شکست استقلالی‌ها ۳۷۹ روز قبل و در دیدار هفته پایانی لیگ بیستم مقابل همین سپاهان و در تهران رقم خورده بود.

برای استقلال در این بازی سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا (۶۲-امیرعلی صادقی)، جعفر سلمانی، عارف غلامی، رضا میرزایی (۶۲-پیمان بابایی)، ابوالفضل جلالی، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس، سجاد شهباززاده (۶۲-ارسلان مطهری) و کوین یامگا و برای سپاهان هم رشید مظاهری، رناتو داسیلویرا، محمد دانشگر، امید نورافکن (۸۴-میلاد زکی‌پور)، رامین رضاییان، مسعود ریگی، محمد کریمی، یاسین سلمانی (۸۴-نیلسون جونیور)، فرشاد احمدزاده (۷۳-محمدرضا حسینی)، محمد علی‌نژاد و شهریار مغانلو بازی کردند. در دقیقه ۵۳ علی‌نژاد با یک فرار دیدنی وارد محوطه جریمه استقلال شد و با یک پاس کات‌بک توپ را حوالی نقطه پنالتی به یاسین سلمانی رساند که ضربه بغل پا و دقیق این بازیکن وارد دروازه حسینی شد. در دقیقه ۵۷ میهمان بار دیگر با یک ضدحمله سریع توسط رضاییان به گل دوم رسید. شوت رضاییان از داخل محوطه جریمه پس از برخورد به پای چشمی تغییر جهت داد و به گل دوم زردپوشان تبدیل شد.

در دقیقه ۸۵ صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه سپاهان صدای استقلالی‌ها را درآورد. در این صحنه مدافع سپاهان رمضانی را شارژ کرد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. درنهایت و در روزی که استقلالی‌ها از بازگشت قایدی(با قرارداد قرضی یک‌ساله) شادمان بودند و همزمان از تلویزیون به‌خاطر تقابل دوباره‌اش با سرخابی‌ها و پخش زنده غیرحرفه‌ای بازی با کمترین میزان نمایش تبلیغات دور زمین شکایت داشتند بازی را واگذار کردند.

نظر شما