شناسهٔ خبر: 55580335 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال؛

شکست خانگی آلومینیوم مقابل هوادار/ رحمتی بازهم به ساکت باخت

ایرنا

دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و هوادار از هفته اول لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران با برتری یک بر صفر هوادار به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، عصر روز جمعه در آغاز بیست‌ودومین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، آلومینیوم در ورزشگاه بدون تماشاگر امام خمینی(ره) اراک به مصاف هوادار رفت و این دیدار با پیروزی یک بر صفر هوادار به پایان رسید.

 مهمترین نکته بازی آلومینیوم و هوادار، تقابل مجدد سیدمهدی رحمتی با ساکت الهامی بود.

این دو تیم در شرایطی مقابل هم قرار گرفتند که فصل گذشته رحمتی با آلومینیوم و ساکت الهامی با نساجی، فینالیست جام حذفی شدند و نساجی در دیداری جنجالی و پرحاشیه توانست حریفش را شکست دهد و حالا ساکت الهامی، این بار به عنوان سرمربی هوادار، مقابل رحمتی و شاگردانش قرار گرفت و باردیگر مچ رحمتی را خواباند.

شکست خانگی آلومینیوم مقابل هوادار؛ «رحمتی» بازهم به «ساکت» باخت

آلومینیوم اراک در پایان فصل گذشته با ۳۷ امتیاز در جای هشتم و هوادار با ۳ امتیاز کمتر در رتبه یازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

قضاوت دیدار امروز را سیدوحید کاظمی با کمک‌های دانیال باشنده و اسماعیل احمدی برعهده داشت.

در آغاز این دیدار مربیان دو تیم به‌رغم به تنش‌های سال گذشته در شروع بازی به طرف یکدیگر رفته و با الهامی و رحمتی یکدیگر را در آغوش گرفتند.

همچنین ساکت الهامی و محمد نوازی مربی تیم آلومینیوم اراک هم در نهایت با یکدیگر آشتی کردند.

شاگردان ساکت الهامی بازی را بهتر آغاز کردند و توانستند در دقیقه ۲۳ توسط محمدجواد محمدی به گل اول خود دست پیدا کنند تا نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر هوادار به پایان برسد.

شکست خانگی آلومینیوم مقابل هوادار؛ «رحمتی» بازهم به «ساکت» باخت

در نیمه دوم تلاش شاگردان رحمتی برای جبران، حاصلی نداشت تا این مربی یک بار دیگر مقابل تیم ساکت الهامی مغلوب شود.


ترکیب آلومینیوم: 

حسین پورحمیدی، سید مهران موسوی، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، یونس اکبرپور، امیر نوری، علیرضا نقی‌زاده، محمود قائدرحمتی، اسماعیل شریفات، هانسل زاپاتا و محمدرضا آزادی

سرمربی آلومینیوم اراک:

ترکیب هوادار: میلاد فراهانی، محسن سفیدچقایی، عزت الله پورقاز، فریبرز گرامی، امیرحسین پورمحمد، نیما انتظاری، محمد میری، سپهر روزی طلب، محمد چهارمحالی، حسین صادقی و محمدجواد محمدی

نظر شما