شناسهٔ خبر: 55579385 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نخستین برد قند کاترین و تساوی زندی بتن در لیگ برتر فوتسال

در هفته ششم لیگ برتر فوتسال، قند کاترین آمل به نخستین برد خود دست یافت و زندی بتن کلاردشت مساوی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، نمایندگان مازندران در در هفته ششم لیگ برتر فوتسال، یک پیروزی و یک مساوی به دست آوردند.


تیم قند کاترین آمل پس از شش هفته چشم انتظاری و ناکامی در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، با سرمربی جدید صاحب نخستین پیروزی این فصل خود شد.


تیم قندکاترین آمل عصر امروز جمعه با حمایت پرشور تماشاگران خود در سالن ورزشی پیامبراعظم این شهر میزبان تیم چیپس کامل مشهد بود که در نهایت برابر میهمان انتهای جدولی خود را با نتیجه بر ۶ بر ۳ با شکست بدرقه کرد و نخستین پیروزی این فصل خود را در اولین حضور جواد اصغری مقدم سرمربی جدید خود جشن گرفتند.


آملی‌ها که همانند دو مسابقه گذشته خانگی بازی را طوفانی شروع و با گل زودهنگام از حریف مشهدی خود پیش افتاد.
مشهدی‌ها که برای فرار از انتهای جدول نیاز به ۳ امتیاز بازی برابر تیم سیزدهم جدول داشتند، نبض بازی را در دست گرفتند و با خلق ۳ موقعیت متوالی نتیجه بازی را ۳ بر یک به نفع خود به تغییر دادند تا دو تیم با همین نتیجه راهی رختکن شوند.


نیمه دوم مسابقات برای تیم میزبان و شاگردان جواداصغری مقدم رویارویی رقم خورد و بازیکنان تیم کاترین آمل با کامبک رویایی و زدن ۵ گل بهترین عملکرد را در این فصل ثبت کردند.


مسعود عباسی ۳ بار، بهرام سارانی، امیرحسین زینالی و محمدتقی علیزاده زننده گل‌های تیم قند کاترین در این بازی بودند.

کاترین آمل با کسب نخستین پیروزی این فصل خود و به لطف تساوی خانگی در هفته نخست ۴ امتیازی شد و از انتهای جدول رده بندی لیگ فاصله گرفت.


تساوی زندی بتن در مشهد
همچنین در دیگر دیدار این هفته تیم زندی بتن کلاردشت در بازی بیرون از خانه به مصاف تیم فرش آرا دیگر تیم مشهدی رفت و با نتیجه ۲ بر ۲ مقابل میزبان متوقف شد تا با یک پیروزی و دو تساوی و کسب ۵ امتیاز درنیمه دوم جدول قرار بگیرد.

محمدرضا کرد زننده هر دو گل کلاردشتی‌ها در این بازی بود.


هفته هفتم این رقابت‌ها روز چهارشنبه ۲۶ مرداد در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود که در مهترین دیدار‌ها تیم قندکاترین آمل دربازی بیرون از خانه به مصاف تیم مدعی مس سونگون تبریز می‌رود و تیم زندی بتن کلاردشت در بازی خانگی از تیم فولاد زرند ایرانیان میزبانی خواهند کرد.

فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور با حضور ۱۴ تیم در حال برگزاری است.

نتایج هفته ششم لیگ برتر فوتسال:
جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱

قند کاترین آمل ۶  چیپس کامل مشهد ۳

فرش آرا مشهد ۲  زندی بتن کلاردشت ۲

فردوس قم ۱  گهر زمین سیرجان ۴

سفیر گفتمان ۴  مقاومت البرز ۳

کراپ الوند قزوین ۳  گیتی پسند اصفهان ۳

صنایع پشتیبان ۴  مس سونگون تبریز ۷

فولاد زرند ایرانیان ۱  سن ایچ ساوه ۲

نظر شما